XVII глава

3 0 0
                                    

Біля палацу рано-вранці стояли, юнаки.  До Олександра підійшла жінка, назвавши себе Валі.  Вона виглядала молодо, він почав фліртувати з нею, проте Данило це вже не хвилювало, він чекав коли до нього підійде хтось із варти чи підданих.  Однак чекати більше 5 хвилин йому було не в силу, і він просто пішов до палацу, де його зупинила варта.

- Нарешті, я то думав і зовсім мене не помітять." Проте вони мовчали, що дратувало його.

- Мені треба всередину палацу.  Я хочу побачитися з княжною.

- Прийдіть другого дня." Холовцев закотив очі і повернувся щоб піти, проте це було обманом, він миттю побіг до фонтану, варта й не встигла його вхопити. Чоловік піднявся на нього. Трохи важко було втриматися на сфері, але це того варто. Данил почав.  дуже голосно говорити.

- Ваша величність!  Я знаю що ви чуєте мене та навіть якщо ні, то я кричатиму доти, поки ви не вийдете!...До Вас звертається, Данило Павлович, якщо пам'ятаєте!  Я визнаю, що я винний, проте не мучте так більше!  Я вчинив безглуздо! Я визнаю це! Я готовий змінитися!" Він зупинився, щоб взяти перепочинок.

- Ну що ви княжна" сказав він собі як позаду нього пролунав дзвінкий, ніжний голос.

- Чому ви кричите? " Холовцев враз повеселішав побачивши Елаю і хотів спуститися як не так поставив ногу і впав у фонтан. Княжна від несподіванки відійшла на кілька кроків, а потім підбігла до змоклого Холовцева.

- Необережні ви.

- На вас задивився" Їй ці слова були до вподоби, вона намагалася приховати усмішку, тому відвернулася на секунду, як Данило запитав її, від чого вона так засоромилась. На що Елая розсміялася і подала руку Холовцеву, й сказала: "Ви схожі на мокрого хлюща".  Він усміхнувся бо ладен був слухати її сміх, який так його й заворожував.  Княжна провела його в кімнату де було багато чоловічого одягу і сказала вибрати будь-який з них, поки його сушитиметься.  Розправляючи білу сорочку він подивився на свій старий одяг ще раз, і вдягнувшись вийшов до Елаї.

- Дуже вдячний.  Ваша високість, де б я міг спалити цей одяг?

- Це ваш вибір, проте навіщо?

- Я вирішив.  Я хочу залишитися в 1 світі, мені нема чого повертатися в 3 ... Тільки якщо з вашого дозволу. "Княжна відвела погляд на його руку, а після сказала, що дозвіл від неї буде.

Брехня задля порятункуWhere stories live. Discover now