Крафос тим часом стояв у жалобі, адже якщо тьмяніють зірки і зникає місяць, це означає загибель княжни. Аргос споряджав кожного, хто йому траплявся на очі, для пошуків Елаї, щоб знайти вбивцю. Не знаючи того, що він стоїть поряд із ним. Переполох за палацом вирішили не робити. Народ нехай спить спокійно взимку. По палацу найбільше бігали і шуміли від страху служниці. Вони все збирали якісь речі. Данило мав затуманені сльозами очі, недавнього горя. Однак він мав силу віддавати накази і не киснути. Що не можна було сказати про Аргоса. Його погляд був порожнім, дивлячись в одну точку. Залишившись на одиниці, принц звернувся до Холовцева підіймаючи з кожним разом свій тон
- Де ти був? Де був ти, коли вона зникла?
- Моє горе таке ж, як і ваше. Я вас розумію. Однак я нічого не можу зробити з того, що мене не було поряд." Виправдовувався Данило дивлячись в очі. Аргос стояв непохитно, проте одна сльоза все-таки гірко текла по щоці. Він зібрав її в невеличку колбу. Данило доторкнувся до його плеча, похиливши голову, розуміючи усю скорботу. Він знав , що ельфи можуть заплакати тільки раз у житті від сильного горя.
- Я обіцяю, що програвши битву ми виграємо війну, а потім повернемо Елаю назад
Сидячи на ліжку, Холовцев не міг заснути. Біля нього красувалася корона, яку йому доставив Аргос на завтра. Чоловік тримав у руках срібний кулон, такий самий як колись вкрав Олександр. Однак це вже його, всередині якого був їхній спільний портрет. Надворі було темно, зірки лише поступово проявлятися почали під ранок. Світанок ще ніколи не був таким сумним. По всьому палацу висіли чорні штори, які навіть від вітру не рухалися. Всі слуги ходили мовчки, не хотілося навіть слова казати в такій тиші. Данил ходив з одного краю тронної зали в іншу, роздумуючи куди подівся Олександр, від чого багато хто в палаці думав, що той був вбивцею. На що князь спростував це, говорячи про більш сильного божества. Коли перша піхота вирушила з палацу, він відвідав Аргоса. Це була бібліотека, де зберігалися портрети всіх людей, що живуть у 3 світі. Данило вже бував тут багато разів, проте йому доступні лише книги. Аргос стояв біля столика, на якому стояла кришталева склянка наповнена виноградним соком, до якого не притронулися.
- Це її улюблене місце ... і моє теж.
- Вона була єдиною, ким я вважав ріднею. Я не можу зрозуміти як це могло статися. Елая наче той промінчик сонця в моєму житті." Холовцев відвів погляд на книги, думаючи в них втіху знайде, та вони виглядали нудними і не цікавими.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Брехня задля порятунку
AdventureТут немає стереотипного кохання. Книга, написана мною. На роботу якої впливали події цих часів. Саме остані глави потрарили до( 24 лютого-15 березня). Ця історія про різні виміри та погляди на життя. Тут ми завжди шукаємо внутрішній зміст книжкових...