У кімнату залетів порив весняного вітру. Він приніс із собою аромат хризантем, які були усіяні під вікнами палацу. І похитував легеньку тюль, направляючи її то в один, то в інший бік. Спів птахів плекав слух, змушуючи слухати все довше. Данило ступив до трюмо, оглядаючи себе. Він не міг зрозуміти, що в ньому змінилося. Раптом його погляд упав на постать позаду нього. Елая поправляла рукавички, вони трохи спадали з ліктів.
- Що за свято? Я розумію, що ти завжди одягаєшся вишукано, проте це особливо чарівне.
- Дякую. Однак я б не назвала це святом." Вона помітила його біль в очах, можливо, він уже зрозумів.
- Хоча, ти маєш рацію, Даниле." Чоловік трепітно взяв її руку, думаючи як правильно сказати.
- Мова може сховати істину, а очі ніколи. Мені треба йти? Повертатись назад?
- Так ... ні, що ти. Взагалі так. Ти маєш йти у 3 світ. І якнайшвидше покинути наш" Данило ступив крок назад закусивши губу. Його рука несамовільно доторкнулася до волосся, після опинилася в кишені.
- Так виходить?» вітер за вікном почав здійматися, змушуючи папери кружляти по кімнаті. Дівчина зачинила його й з хвилини дивилася на двір. Там поралися служниці, вони збирали знаряддя для землі, щоб занести усередину. Одна з них ловила капелюха, який кумедно котився з одної грядки на іншу. Чоловік пригорнув до себе Елаю заспокійливо промовляючи їй на вухо, щоб вона не нервувала. Погода почала вщухати.
- Хоч ти і брехала мені... та я всеодно тебе кохав, кохаю і буду кохати. Навіть, якщо я тебе буду бачити сьогодні востаннє.
– Я цього не хочу...Це не від мене залежить. Тобі треба відбути свої роки, які ти недожив. Тільки так ми зможемо бути разом вічно. Ти потім повернешся.» — вона підняла голову вгору, вдивляючись в його проникливі очі, які завжди випромінювали стільки харизми , що ставало зрозумілим прихильність жінок до нього.-« Я тобі не брешу. Раніше цього не було зроблено, через те, що треба було забрати Есплозіву. Без тебе , мені б не вдалося цього зробити. Та й...мені не хотілося з тобою так швидко розлучатися. Хоч ти і переніс на собі атмосферу 1 світу, та 3 все ще тримає. І чим довше ми будемо зволікати, тим більша вірогідність того , що Ентропія захоче забрати до себе у якості підживлювача енергії чи відправити у будь-який інший світ.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Брехня задля порятунку
AventuraТут немає стереотипного кохання. Книга, написана мною. На роботу якої впливали події цих часів. Саме остані глави потрарили до( 24 лютого-15 березня). Ця історія про різні виміри та погляди на життя. Тут ми завжди шукаємо внутрішній зміст книжкових...