XXIV глава

6 0 0
                                    

- У вас нема жодного права зазіхати на території Крафосу, що належать народу, відколи з'явилося світло." Виразно і впевнено пролунало з вуст Елаї. Вся вона була блідою, проте це ніяк не могло говорити про її втому або про щось ще. Княжна стала біля Смертіса, і звернулася до Елаї.

- А ти в праві, дорогенька, що, де і коли буде вигідно для 3 світу?

- Так, панно Холольді. Адже я відповідаю за 3 світ. А ви, якщо не помиляєтеся, маєте стежити за 7...Ах так! Вам завжди потрібно впхнути свій ніс куди не треба.

— Досить, Елаю!» Вступив Зен, розмахуючи тростиною зі скляною кулею на кінці. Дівчина лукаво глянула на нього і спустилася до води, чекаючи, що будуть говорити.

- Майже кожен із 13 володарів беруть участь у твоєму 3 світі. Навіть я.

– Коли люди вмирають, вони не належать мені. Вони лише переходять у 6 світ. А це твій, Зен. Якщо судити з твого розуму, тоді я беру участь у 2,4, і 5 світах. Адже 2 це Відродження, зародження світів! І всі ми знаємо, що Світар залежний від моєї сили. О, навіть, 7 світ Сарміт. Лід - це вода, що завмерла. Далі 5 світ ... найкращий як на мене. Світ уяви, де повітря є і вода. На жаль нам, мені не відомо про решту 8 світів. І..»– Елая сповільнила свою промову і різко розвернулася душив рукою щось у повітрі. Стало видно, що це був пів козел , пів людина, яка висіла в повітрі і трималася за горло.

- Твоє Смертісе. Тримай, назад козеня!" Погордливо кинула Елая цю сутність, що одразу забігало біля Смертіса.

- Роберто, не козлик. Ти не мусиш його так називати.

- А ти тоді не мусиш брати участь у війні. І козлик перестане бути козликом.

- Елає, зрозумій нас. Я і Зен не беремо участі у війні, ми й не можемо. Я виступаю суддею між тобою і Сарміт з Альді." Гейл підлетів до води і тримав перед собою свою арфу. Щоразу граючи в неї, той чи інший бік приймає правильне рішення. Альді підійшов до Сарміт. Він володар війни, через що волосся його обгоріле, руки брудні, а тіло виснажене. Елая, дивлячись на них, ступила до нього, через бурхливий струмок й вода враз стала спокійною.

- Ви так хочете війни? Для вас це гра?

- Ми припинимо війну, якщо ти віддаси свою силу і кинджал "Ревісан".

- У вас все при своєму розумі? Чи не багато ви хочете?" Звернулась княжна до Сарміт, на що та направила на неї свою палицю.

Брехня задля порятункуWhere stories live. Discover now