Аргос з полегшеннням видихнув. На його щоках знов з'явився рум'янець, він поклав лук , щоб міцно обійняти її.
- Ти тут...Елає я безмежно радий.
- Аргосе, а я обурена.
- Чому? Ти хоч розумієш , що тільки но усі побачили диво. Кожен думав про гірше" Дівчина закотила очі прийнявши заплітати йому тоненьку косичку, а інше волосся розпустивши.
- Та тому, де коса? Адже ти знаєш, що в ній сила.
- Тільки коли заплітаєш її ти. Та й зараз не до волосся" Княжна із сумом зітхнула, йдучи до Олександра. Вона доторкнулася до його волосся, а потім заплющила йому очі. Смертіс з'явився поряд з Олександром готуючись забрати.
- Волосся то важливо...адже Давидов їх зістриг. Хоча я йому ще й казала, щоб цього не робив. Його погубило сліпе кохання...» Повз Елаї промайнула темна тінь. Смертіс бажав звернути на себе увагу й тому поклав свою руку на тіло померлого.
- А мені тут сказали що ти в мене, а виявляється воскресла.
- Більше таких слухатимеш і роботу свою втратиш.
- Хто це?» лукаво поглядаючи на Данила жадав відповіді Бог смерті. Чоловік починав потрохи приймати цю втрату.
- Він був тим, хто захистив мене ціною свого життя.
- Ах так, чи не трагічно?" - Смертіс обернувся до Елаї, зробивши невеликий уклін. - "Він мій вже. Однак ти знаєш коли звернутися."
- Елає, я думаю ти не в образі?" Звернувся до неї Холовцев загородивши прохід. На що вона доторкнулася до його плечей повільно спускуючи руки до його пальців.
- Я приємно вражена. Поясниш мені потім, що і як ти до такого додумався. А зараз працюємо! Море на твоєму боці.
- Добре, моя пані.
Спарол заграв на арфі і ноти видали ніжний і дзвінкий звук. Володарі всі вгамувалися, проте це було не надовго. Альдо направив свою силу, щоб скувати Спарола рівноваги. Володар покрився червоними нитками, й не міг ворушитися. На небі з'являлися зірки, тим самим з них виникла богиня зірок і мороку, Спарклі. Її волосся було повністю покрите зірками. Вона стала на бік Сарміт. Аркері вибралася з-під землі вирішивши собі запровадити війну у свій бік. Світар став на бік Елаї, адже поки вона могутня, він теж має силу. Тео вирішив спробувати зупинити все і розійтися, проте його першого і відкинули якнайдалі. Смертіс із Роберто лише спостерігали за цим усім, намагаючись не втручатися. Княжна наказала Данилу йти за потужною енергією, поки вона стримуватиме володарів. Тож Холовцев дістався човна, щоб допилити до затоки Аканто. Аргос тим часом допомагав Елаї. Вона виглядала з кожної хвилини виснажливо. Біля губ Сарміт з'явилися складки, неприємні та жорстокі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Брехня задля порятунку
AventuraТут немає стереотипного кохання. Книга, написана мною. На роботу якої впливали події цих часів. Саме остані глави потрарили до( 24 лютого-15 березня). Ця історія про різні виміри та погляди на життя. Тут ми завжди шукаємо внутрішній зміст книжкових...