XXV глава

8 0 0
                                    

Вона обтрусила сніг і повела до каміна.  В якому тільки-но починали тріскати дрова.  Поки він зігрівався, дівчина тихо промовила, що гарпії посланці Смертіса.

- Ні, люба.  Це лише лист від Олександра.  Тут приводу хвилюватися нема.

— Однак ти зблід.» Данило подивився на неї і приємно посміхнувся. Від цього на щоках у нього знову з'явився здоровий рум'янець.  Дівчина розглядала в цей час книжкові полиці, дивлячись так, ніби перевіряючи чи все на місці.  Розкривши листа, його очі швидко рухалися зліва направо, враховуючи кожен рядок.  Наприкінці чоловіка руки зім'яли листок і викинули в камін.  Від того вогонь вихлюпнув зелений колір і Данило довелося ухилитися. Елая помітила це, через що насупила брови.
- Що ти зробив?  Що Смертіс писав?" Вогонь у каміні трохи згасав, залишаючи тільки вугілля потріскувати. Чоловік схиливши голову, вийшов у маленьку кімнатку, де був стіл. Обличчя у нього було зараз як кислий огірок. Дівчина повторила питання ще раз і спостерігала за ним нарешті отримала відповідь.

- Про те, як перемога буде на нашому боці." Данил копошився в шухлядах свого столу. Папери падали на підлогу і деякі він навіть не піднімав. Руки шукали маленьку срібну скриньку, в розміри сірникової коробочки. Скрізь були лише книги, папери, чорнило і каміння.  Елая глянула на тумбочку біля його ліжка, де лежав її портрет, а біля нього ця срібна скринька з її обличчя зникли складки злості, від чого вона ніби розцвіла, немов квітка, що звільнилася від затяжної холодної зими.

- У тебе є мій портрет?" Данил відклав витягнутий ящик і повернувся до неї.  Придивившись до фотографії, він усміхнувся, бо згадав найкращі моменти в житті.

- Так, це в день першого урочистого балу, коли я вже виступав у ролі твого чоловіка.  Тоді твоя посмішка затьмарила всіх, хто перебував у залі.  Тому я попросив сфотографувати, Фаго чи то був Феос, тебе.  До речі можеш подати ту коробку." Взявши її він дістав чашечку і налив туди води, додавши феолетову рідину зі срібної скриньки. Воно плавно змішувалося, створюючи прозорий колір. Чекаючи повної дифузії, він зняв жилет, повісивши на спинку.

- Вважаю, завтра ви повинні вирушити з армією до Єлфійського лісу г'юрів.  Там вони осідають і чекають щоб напасти." Данило нічого не відповідав, було помітно іноді, що він нервував. Його рухи ставали дедалі преривними.

Брехня задля порятункуWhere stories live. Discover now