5ᵇ

268 12 3
                                    

...

Saat gece 11:24'ü gösterdiğinde taehyung'la uyku vaktinin geldiğine karar verdik.

"Sen yatakta yat, ben şu koltuğa kıvrılırım." dedi birden taehyung.

"Taehyung, ben seni yatağından etmeye gelmedim. Ben koltukta yatarım."

"Olmaz, oda benim koltuk benim. Sen yatakta yatmalısın." dedi küçük çocuk gibi.

"Ama-"

"Hadi iyi geceler." dedi bir yandan üzerini örterken.

"İnatçı manyak." dedim fısıltı gibi çıkan sesimle. Ama taehyung duymuş olacak ki hemen tepki gösterdi.

"Efendim, iyi geceler mi dedin. Ah! Ne kadar güzel sözlüsün canım." dediğinde kendimi gülmemek için zor tuttum.

Taehyung'un inadını tam olarak bilmediğim için dediğini yapıp sesimi çıkarmadan yorganın altına girdim.

...

09:37

Gözlerimi yavaş yavaş açtım. Gece çok güzel bir uyku çekmiştim.

Midemin üstünde hissettiğim ağırlık nedeniyle kafamı kaldırıp baktığımda bir kol görmeyi beklemiyordum.

Taehyung... Bir kedi gibi yanımda yatıyordu.

Benim hareketlenmemden dolayı o da yavaş yavaş gözlerini araladı. Benimle göz göze gelince, yeni yakalanmış hamsi gibi yatağın başından ucuna atlamaya başladı.

"Taehyung ne yapıyorsun?" dedim uykulu sesimle.

"Ben, özür dilerim. Gerçekten koltukta yatıyordum, ne zaman buraya geldim bilmiyorum. Yoksa asla sözünden çıkan biri-"

"Taehyung nefes al lütfen." diyerek telaştan yerinde duramayan taehyung'u durdurdum. "Yanlış anlamadım ben seni, sonuçta yıllardır burada kalıyordun. Yerini yadırgamışsındır." dedim sakin ses tonumla.

"Ben hiç böyle bir şey yaşamadım, üzgünüm Iseul." dedi titrek sesiyle.

"Sorun yok, gerçekten rahat ol."

Yataktan çıkıp sırayla üzerimizi değiştirdik. Bugün ilk defa ailecek kahvaltı yapacaktık.

Tabi benim ailem yoktu, orası ayrı...

Odadan çıkıp yemek odasına adımladık.

...

Kral ve kraliçeye 'günaydın' dedikten sonra yerimize oturduk.

"Taehyung, hadi yine iyisin. Ölmekten bu güzel kız sayesinde kurtuldun." dedi kral, ardından da pis bir gülüş geldi.

"Kralım, bırakında güzel bir kahvaltı yapalım." dedi su gibi berrak kraliçe. "Daha ilk günden masum prens taehyung ve su gibi güzel prenses Iseul'ün moralini bozmaya gerek yok."

Kraliçeyle aynı mı düşündük biz? Ahhahaha şaşırdım doğrusu...

Kral kraliçenin sözlerinden sonra pek fazla konuşmadı ve kahvaltıya başladık.

Taehyung pek keyifli gibi durmuyordu. Nedenini sormaya çekiniyordum ama öğrenmeden de rahat edemeyecektim.

Kahvaltıdan sonra odaya döndüğümüzde, yüzünün neden asık olduğunu soracaktım.

...

Odaya geldiğimizde taehyung ceketini çıkarıp benim omuzlarıma koydu ve elimden tutup balkona ilerledi.

Ne yapmaya çalıştığını anlamasam da ortamın havasını bozmak istemedim.

"Hadi kendi hayatlarımızdan bahsedelim." dedi bir anda.

Love İn Time ~Taehyung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin