Det tog cirka 10 minuter att köra till Justin. När jag äntligen hade kommit förbi de stora grindarna som både fanns innan man körde in på hans gata insåg jag att det fanns grindar till hans hus också, som man måste låsa upp inifrån om man inte har en kod, så jag tog upp min mobil och messade Justin. Det var som att han verkligen höll i mobilen hela tiden för seriöst 5 sekunder senare skickade han tillbaka: " har låst upp nu, tryck på den gröna knappen". Jag gjorde som han så och då kom jag in. När jag hade hoppat ut ur bilen blev jag helt mållös. Det var som ett slott. Han bodde i ett stort hus som mestadels var av gjort av glas. Jag gick upp till dörren och plingade på. Samma sak där, det var som att han stod precis vid dörren och väntade på mig för han öppnade den direkt.
-Hej, sa jag glatt.
-Hej kom in, sa han och höll upp dörren för mig.
Han visade mig runt lite snabbt. Asså seriöst, hans minsta badrum var typ lika stort som min lägenhet.
- Vad ska vi göra, undrade han och tittade på mig.
- Jag vet inte, vad tycker du?
Han tittade ut,
-Vill du bada?
- Visst, men jag har ingen bikini med mig, om jag inte kan låna en av dig, sa jag och fnissade. Han slog till mig lätt på armen och log mot mig, utan att säga något sprang han uppför trappan och när han kom tillbaka 30 sekunder senare hade han en bikinidel i varje hand.
-Här, prova det är min mammas, den är oanvänd lappen sitter tillochmed på. Hon glömde den här för några dagar sedan, och ni är typ lika stora, sa Justin och studerade min kropp. Jag bet mig i underläppen och rodnade lite.-Okej Mr Bieber, skämtade jag.
-Du kan byta om här nere och jag där uppe, ropa när du är klar så jag kan komma ner, sa han och sprang upp.
Jag provade bikinin, den var ljusblå med paljetter på. Ursnygg!!! Dessutom passade den perfekt.
-Jag är klar! Skrek jag så att Justin verkligen kunde höra mig, huset är verkligen superstort, man vet aldrig han kanske är en mil bort.
Då kom han ner i bara hans badbyxor. Jag kunde inte hjälpa det men jäklar vad snygg han var, han har tränat. Jag kände att mitt ansikte blev varmt och förmodligen var jag röd som en tomat i ansiktet.-Kommer du? Frågade han som redan var på väg ut.
-Mm, sa jag och rusade dit.
Han tog bort skyddet som låg över poolen samtidigt som jag la två handdukar som han hade gett mig innan.
-Ska du hjälpa till eller? Frågade han och försökte få upp något som hade ramlat ner.
-Okej då, om den lilla pojken inte klarar det själv så kan jag väl hjälpa till, sa jag med bebis röst.
-Haha du är så rolig, sa han ironiskt.
Jag satte mig på knä på poolkanten och försökte få tag i linan som termometern satt fast i.
Men innan jag visste ordet av det var jag redan i vattnet. Justin hade knuffat i mig. Hur kunde jag inte ha förutspå det?
-Din jävel, skrek jag och tog tag i hans ben och drog i honom också.----
Nytt kapitel whoop whoop
YOU ARE READING
Do you really love me?
FanfictionHanna är 18 år och bor i Los Angeles. En helg när Hanna har varit i New York och hälsat på sin bästa vän Sara. På flygplatsen träffar hon en kille, Justin Bieber som skulle förändra hennes liv. Hon var en belieber innan men är inte det längre. Men...