---Hannas perspektiv---
Jag chattade med Sara, jag har berättat att hade träffat en kille som heter Justin men inte vilken. Hon var också en belieber och hon var liksom fortfarande det så hon skulle inte ens tro mig om jag berättade sanningen. Jag hade svårt att koncentrera mig. Av någon anledning hade jag lite svårt att veta hur man ska uppföra sig, jag vet att han är en vanlig kille men det här är ett nytt område för mig.Det hade varit tyst i typ fem minuter, varken Justin eller jag sa ett ljud.
Plötsligt böjde sig Justin fram och tog en selfie med mig när jag inte var redo.
-Justin nej, skrek jag, radera den!!!
-Äh du är bara blyg, jag ska inte lägga upp den någonstans, jag lovar!
-Men ta en ny där jag ser snygg ut då! Sa jag och började fixa med håret.
-Men du är ju redan snygg sa Justin efter en stund, han såg så blyg och söt ut när han sa det.
-Tack sa jag, ta den där bilden nu, sa jag och poserade framför kameran.
-Snygg, sa han efteråt när han kollade på bilden. Insta? Frågade han.
-Okej då, sa jag som ingenting hade hänt, fast jag seriöst skrek inombords.-Får jag följa dig? Frågade han gulligt, men helt ärligt fattade jag inte varför han frågade.
-Okej.... Sen kom jag på att alla som han följer har typ 1 miljon följare, dessutom skulle mina kompisar förmodligen fatta att något var på gång.Vi satt och pratade typ hela natten, och seriöst vi pratade om precis allt. TV serier, flick/pojkvänner och kändislivet. Det kändes inte som att jag pratade med Justin Bieber det kändes mer som min bästa vän. Men till slut efter ett par timmar så somnade vi.
När vi vaknade på morgonen, eller ja, 13.00 och då satte vi oss och bara glodde på våra mobiler. Som väntat fick jag förklara allt för mina vänner, några blev arga att jag inte hade berättat innan. Men grejen är att jag ville inte göra de galna när jag inte ens visste om vi skulle träffas någon mer gång. Vissa T.ex Sara blev bara glada för min skull.-Vad vill du göra idag? Frågade Justin med trött blick på mig.
-Jag vet inte, det skulle vara rätt skönt att bara få vara hemma och slappa.
-Hemma? Frågade han osäkert.
-Ja alltså här, sa jag blygt och kände mig ganska dum. Justin log.
-Jag går och duschar, sa Justin och gick upp från sängen och gick till badrummet.---2 timmar senare---
-så uhm, vad ska du göra ikväll? Frågade Justin blygt.
-Typ inget tror jag, hurså?
-Vill du gå ut och äta ikväll? Frågade han och bet sig i läppen och tittade ner.
-Typ som en date? Frågade jag med mycket ljusare röst än vad jag väntat mig.
-Ja, eller om du inte vill det så är det inte det. Sa han försiktigt. Jag log bara som svar.
-Jag åker hem nu då och fixar mig lite och så. Sa jag och försökte göra det lite mindre stelt här.
-Jag hämtar dig vid 7 tiden då, sa han och slickade sig runt läpparna.
----------------------------------------
Vad tyckte ni om kapitlet? Skulle betyda jättemycket om ni kommenterade eller röstade!
YOU ARE READING
Do you really love me?
FanfictionHanna är 18 år och bor i Los Angeles. En helg när Hanna har varit i New York och hälsat på sin bästa vän Sara. På flygplatsen träffar hon en kille, Justin Bieber som skulle förändra hennes liv. Hon var en belieber innan men är inte det längre. Men...