Kapitel 16

131 2 0
                                    



Hannas perspektiv
Det var tre dagar sedan vi kom hem från Kanada. Jag hade hur kul som helst. Justins familj är ju den mysigaste familjen i världen. Just nu ligger jag på Justins soffa och kollar på TV. Justin själv är i studion och jobbar. Han sa att han skulle vara hemma vid tre och nu är klockan halv två så han kommer nog snart.

Jag bläddrade förbi några kanaler på TVn men hittade inget att kolla på. Jag tog upp mobilen och gick in på instagram i stället. Det är helt sjukt. Det har bara varit officiellt att Justin och jag dejtar i en vecka men jag har ändå redan 200k följare. Jag la upp en bild på mig och Justin på stranden från den där dagen och jag har fått helt sjukt mycket kommentarer på den bilden. En del negativt men mest positivt.

Jag har alltid varit ganska säker på att beliebers är en av dom bästa fansen i världen men efter jag läst några av kommentarerna jag fått på instagram är jag 100% säker på att dom är bäst. Jag skrollade upp och ner på instagram i ca 20 minuter. Min mobil ringde. Det var Justin.

(J = Justin H = Hanna)

H, hej babe.

J, hej baby, jag är i studion just nu men jag undrade om du ville gå ut och äta lunch om typ en halvtimme?

H: aa visst, vart ska vi ses?

J: kom bara till studion så fixar jag resten.

H: Okej, puss.

J: Puss.

---

Justin hade tagit mig till ett litet ställe inte alls långt ifrån studion. Vi hade beställt varsin kycklingsallad. Det var toppen. Justin hade på sig ett par vanliga jeans (jag älskar när han har jeans) och en turkos tröja, och bakåt slickat hår. Han var så snygg. Själv hade jag bara tagit på mig en marinblå klänning med vita prickar och flätat en lång fläta av mitt långa mörka hår.

När vi hade ätit upp tog Justin mig i handen och tittade in i mina ögon. 'Jag älskar dig så himla mycket Hanna' Sa han och log. 'Jag älskar dig med' Sa jag tillbaka med ett stort leende på läpparna.

---

Förlåt sååå mycket för seg uppdatering och korta kapitel. Har dock skrivit en hel del till min andra fanfic. Den heter 'i will Catch you if you fall' ni kan ju kolla in den. Tror den kan bli ganska bra. I alla fall, jag lovar jag ska inte sluta skriva på denna men ni kan ju kolla in den andra och kommentera vad ni tycker.

Puss

Do you really love me?Where stories live. Discover now