Justins perspektiv
Klockan var 11, båda Hanna och jag var jättetrötta. Tro det eller ej men man blir trött av att flyga även om man bara sitter stilla hela tiden.
Medans Hanna duschade kom pappa in i mitt rum.
-Vill ni att jag ska fixa en madrass eller kan ni sova i samma säng? Frågade han och satte sig på min säng.
-Äh det går bra såhär, men tack ändå, sa jag och packade upp lite saker.
-Har ni varit kompisar länge eller? frågade pappa.
- Nä bara typ en månad eller nåt, sa jag och tittade på honom.Hannas perspektiv
Jag slängde av mig mina kläder och la de på badrumsgolvet. Jag satte på ganska varmt vatten och drog för duschdraperiet. Vattnet rann längs med min kropp, det var så skönt. Jag tog schampo och balsam som jag hade tagit med mig själv, men jag lånade lite tvål av Erin.När jag hade duschat klart tog jag min handduk och virade runt min kropp. Jag gick ut till Justins och mitt rum. Jeremy satt på sängen och kollade på Justin medan han plockade in kläder i sin garderob.
-Hej, vad pratar ni om då? Frågade jag och gick fram till min väska.
-Inget speciellt, sa Justin och tittade på mig med en flörtig blick.-Jag ska låta er plocka lite ifred, men tänk på det jag sa Justin, sa Jeremy och gick.
-Vad var det du skulle tänka på? Frågade jag förvirrat.
-Han sa att du och jag gärna fick åka iväg och göra något med Jazzy och Jaxon typ ikväll eller imorgon, sa han och kollade på mig. Han stannade upp och studerade mig när han såg att jag var klädd i endast en handduk.-Det, kan vi väl göra? Frågade jag glatt
-Ja visst, vill du gå på restaurang eller något? Frågade Justin och gick mot mig.
-Okej, flinade jag kärleksfullt och log. Han drog upp min haka och kysste mig.
Efter ett tag drog jag i från kyssen.
-Justin, gå och berätta för Jazzy och Jaxon du, så går jag och byter om och fixar mig, sa jag och gav honom en liten puss på kinden innan jag tog med mig lite kläder och gick in i badrummet.Jag tog på mig en rosa klänning och lockade mitt hår i lite grann. Jag tog bara lite concealer, bronzer och mascara på mig.
När jag kom ut stod Justin redan påklädd och klar och väntade på mig. Han hade på sig det vanliga, svarta lite pösiga byxor med en enkel t-shirt och ett silver halsband. Han var så snygg.Han tittade länge på mig med stora ögon.-Är det något fel? Undrade jag och kollade på honom.
-Nej verkligen inte, du ser helt underbar ut, sa ha och fortsatte kolla på mig.
-Tack sötnos, du är snygg du med, sa jag och pussade honom. Vi gick ner hallen där Jazzy och Jaxon stod och väntade på oss.
Jaxon såg ut som en mini kopia av Justin, bara att Jaxon hade en skjorta på sig istället. Jazzy hade en vit klänning med en massa blommor på. De var supersöta båda två.--------
Hej, som sagt jag har mycket att göra och jag har inte så mycket tid till att skriva, men här är ett ganska kort kapitel i alla fall, hoppas att ni har ett bra sommarlov. Jag ska åka till Turkiet om två veckor. Vill ni att jag ska försöka lägga upp ett lite längre kapitel eller två korta innan det?
//Amanda
YOU ARE READING
Do you really love me?
FanfictionHanna är 18 år och bor i Los Angeles. En helg när Hanna har varit i New York och hälsat på sin bästa vän Sara. På flygplatsen träffar hon en kille, Justin Bieber som skulle förändra hennes liv. Hon var en belieber innan men är inte det längre. Men...