Vi hade verkligen såå mysigt i går kväll. Vi satt och pratade jättelänge och sen åkte vi hem och tittade på film tills jag somnade på soffan och jag antar att Justin gick upp till sängen för han är inte här nu. klockan är halv tio och jag vaknade precis. Jag satte mig upp och gnuggade mig i ögonen. Jag tog en filt runt mig och smög upp för trapporna in till sovrummet. Han låg i sängen och kollade på något klipp på mobilen.-God morgon, sa jag och la mig över sängen och kysste Justin.
-God morgon babe, sa Justin och kysste mig tillbaka. Så imorgon är det ju Ema's, du vet den där galan och jag hade först inte tänkt att gå men de ville verkligen att jag skulle komma. Så jag undrar om du vill vara min date i morgon? Herregud han bjöd med mig på en av de största kvällarna i musikvärlden. Jag hade kollat på den här galan hemma vid teven från det att jag var 12 år. Jag kommer ihåg att jag har sett självaste Justin vunnit priser och blivit så glad att jag grät när han vann - för som sagt, jag var ju ett fan innan. Eller det är jag ju nu också men inte på samma sätt. Men jag älskar verkligen Justin minst lika mycket som jag gjorde då.-Ja, jättegärna, sa jag och log. Han log tillbaka och kysste mig på kinden.
-Ska vi gå ut och gå? Frågade Justin. Jag blev lite förvånad eftersom att han aldrig har varit ute och gått bara sådär eftersom att han är Justin Bieber. Han kan ju knappt gå någonstans utan massa fotografer efter sig. Men jag svarade absolut ja.Vi tog på oss lite bättre kläder, skor och jag flätade mitt hår i två långa flätor. Vi gick hand i hand och Justin visste en väg som var lite avlägsen men väldigt fin och så kom man till en jättefin strand. Efter en 20 minuters promenad kom vi fram till den superfina stranden med vit sand och turkost vatten. Liknande den stranden Justin hade tagit mig, Jazzy och Jaxon några månader tidigare. Men den här stranden var ganska mycket större och så gick det en lång brygga ut i havet. Vi gick ut på bryggan och längst ut var det som en platta. En stor platta som man kunde ta fram solstolar på och sola, men det är lite för kallt för det just nu.Justin stannade och vände sig mot mig. Vi höll fortfarande händer och han kollade rakt in i mina ögon. Bryggan och stranden var helt tom. Vi kysstes. Efter ett tag drog han ifrån kyssen och la sin panna mot min.
-Vet du vad det är för dag idag? Frågade Justin och log.
-Kanske, svarade jag och kysste honom på pannan. Idag var det exakt ett år sedan Justin och jag träffades på flygplatsen. Den 23 April 2015. Tänk vad fort det har gått sen dess. Tänk vad mycket vi har hunnit göra. Jag menar efter att vi hade träffats tog det inte lång tid för oss att bli ihop. Vi har varit ihop i 12 månader nu. Helt sjukt.Justins perspektiv
Herregud, ett helt år med min ängel. Gud jag älskar henne så sjukt mycket.
-Det har gått ett helt år, sa jag och log ännu mer. Hanna bara log och fixade till en av sina flätor. Jag kände hur nervös jag var. Jag hade inte tänkt att det skulle bli så nervöst men det blev det iallafall. Asså vad är det värsta som kan hända? Att hon säger nej? Men hon sa ju senast i går kväll att hon älskade mig. Okej Justin, gör det nu bara.Så jag gjorde det bara. Jag grävde i fickan, hittade det jag letade efter och gjorde det bara. Jag gick ner på knä och gjorde det.
-Hanna, vill du gifta dig med mig?
Hannas perspektiv
Det blev helt tyst. Jag visste inte vad jag skulle säga. Drömmer jag? Vad händer? Utan att ha någon som helst kontroll på mig själv började jag gråta. Jag kollade djupt in i Justins ögon.
-Ja. Ja jag vill gifta mig med dig.
---
Såå ännu ett kapitel!! Jag blev ganska nöjd med detta kapitel även om det var ganska kort. Jag tror att de kommande kapitel kommer bli väldig bra.
Kram <3
YOU ARE READING
Do you really love me?
FanfictionHanna är 18 år och bor i Los Angeles. En helg när Hanna har varit i New York och hälsat på sin bästa vän Sara. På flygplatsen träffar hon en kille, Justin Bieber som skulle förändra hennes liv. Hon var en belieber innan men är inte det längre. Men...