0.6

190 22 23
                                    

Ben:
Kimsin ?

10-7382-9625:
Bence önemli olan benim kim olduğumu değil sevgilini aldattığın

Ben:
Benim kimseyi aldattığım yok

10-7382-9625:
Fotoğraf öyle söylemiyor ama

Ben:
O fotoğrafa kimse inanmaz. Boşuna çabalama

10-7382-9625:
Peki, bakalım inanırlar mı inanmazlar mı ?

Ben:
Tamam!

Ben:
Tamam ne istediğini söyle

10-7382-9625:
Yok olmanı

Telefon ekranına uzun bir süre baktıktan sonra yutkundum. Kim olabilir bu ? Kim bana böyle bir şantaj yapmaya kalkar ?!

Telefonum çalmaya başladığında bilinmeyen numaraya boş boş bakmaya başladım. Derin bir nefes alarak telefonu açtım ve kulağıma götürdüm.

+Alo

-Fotoğraf sanada geldi mi ?

+Evet

-Lanet olsun

+Bunu yapan kim ?

-Bilmiyorum, bilmiyorum ama bulacağım

+Jin lütfen...lütfen bul onu, o fotoğraf yayılırsa ben mahvolurum

-Sakın! Sakın ağlama yoksa katil olurum

+Kim böyle birşey yapar ?!

-Bulacağım, onu bulacağım ve gözünden akan bir damla yaşın hesabını ondan soracağım Jisoo güven bana

+Sana güveniyorum...

Bir süre karşı taraftan ses kesildiğinde telefonu kulağımdan çekerek baktım. Hâlâ hattaydı. Daha fazla uzatmadan konuşmayı sonlandırdım.

Kim olabilirdi ? Bana bunu yapabilecek düşmanım yok
"O halde kim bu bilinmeyen!"
Dedim sinirle, ellerimi saçlarımın arasından geçirerek ofladım.

"Hae in o fotoğrafı görürse ben biterim"
Dedim yüzümü ellerim arasına alarak.
"Ahh düğüne 3 hafta kala bir gelin bunları yaşar mı ya ?! Benim şuan spaya gidip rahatlamam gerekirdi!"
Dedim

•••••

"Bu dosyayı Umji'nin odasına götürür müsün ?"
Dedi Jin, onu onaylayarak uzattığı mavi kaplı dosyayı alıp odadan çıktım.

"Somin Umji hanım odasında mı ?"
Dedim
"Evet Bayan Kim odada"
Dedi, teşekkür amaçlı gülümseyerek odasına doğru yürümeye başladım. Duyduğum sesle kaşlarımı çatarak açık kapıya biraz yaklaştım.

"Fotoğraf için teşekkürler sen olmasaydın asla o kızın ayağını kaydıracak birşeyler bulamazdım."
"Ne istiyorsun bu kızdan ?"
Dedi bir ses
"Sevmiyorum onu"
Dedi Umji

"Ama neden ? Bir nedeni olmalı"
Dedi aynı ses
"Hazıra konduğunun farkında değil misin ? Sırf Bay Jung'un kız arkadaşı diye anında Bay Kim'in yanında işe başladı. Bay Kim böyle torpil işlerine çok karşıdır ona da ne olduysa artık"
"Kız iki kuyruk sallamıştır ne olacak, erkek milleti işte"
Dedi

Pis muhabbetlerinin devamını dinlememek amacıyla ordan uzaklaştım.
"Bunu Umji'ye verirsin"
Diyerek dosyayı Somin'in önüne bıraktığım gibi Seokjin'in odasına doğru yürümeye başladım.

Nefesim sıkışırken içten içe insanların nasıl bu kadar kötü olduğunu sorguluyordum. Hâlbuki laf söz olmasın diye Hae in'in yanına gitmemiştim ama işler daha da çok sarpa sardı.

"Jisoo iyi misin ?"
Seokjin'i gördüğümde gözlerimin altını sildim.
"İyiyim"
Dedim, yanıma gelerek elini koluma koydu.
"İyi olduğuna emin misi-"
Sinirle kolumu çektim.

"Derdin ne benimle ? Niye sürekli etrafımdasın ? Neden benden biraz olsun uzak durmaya çalışmıyorsun ? Neden korktuğumu başıma getiriyorsun Jin ?!"
Diyerek göğsüne vurmaya başladım.

Ona vurduğum ellerimi tuttuğunda yüzüne baktım.
"Sana zarar vermek istememiştim"
Dedi
"İçten içe beni öldürüyorsun Jin, 4 yıllık ilişkim sırf senin başıboşluğun yüzünden bitebilir!"
Dedim

"Ben özür dilerim"
Dedi
"Özürle herşey düzelecek mi ?"
Dedim, beni bir anda kollarının arasına çekti. Karnımda garip bir hissiyat oluştuğunda ağlamam daha da hızlandı.

Derdin ne senin Kim Jisoo, amacın ne ? Neden bu hikayeye 3. tekil şahısları sokmaya çalışıyorsun ? NEDEN ? NEDEN ? NEDEN ?

Hâlâ bana sarılırken saçımı seven eli durdu ve kulağıma eğildi.
"Kovuldun Kim Jisoo..."
Dedi, çatık kaşlarım düz bir hâl alırken ne diyeceğimi ve ne yapacağımı bilmiyordum.
"...seni azat ediyorum"
Dedi neredeyse çaresiz sayılabilecek bir ses tonuyla

•OBSESSİON• Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin