1.7

115 18 56
                                    

Kemerimi bağladıktan sonra kollarımı göğsümde birleştirdim. Seokjin arabaya bindiğinde hiç ona bakmadan yola döndüm.

"Jisoo"
Dedi, cevap alamayınca ofladı.
"Niye böyle yapıyorsun ?"
Dedi, bir kere daha cevap alamadığında arkasına yaslandı.
"Peki o halde sen trip atmayı bırakana kadar burdayız"
Dedi

"Trip falan atmıyorum!"
Dedim ona dönerek
"Basbaya atıyorsun! Kaşların çatılmış, ağzını bıçak açmıyor, yüzüme bakmıyorsun, kolların saatlerdir öyle ve yumruk yaptığın elin her an bana vurmak için hazır duruyor"
Dedi

Dediklerinin doğruluğu ve beni bu kadar iyi tanıması yumuşamamı sağladığında hızla kendimi toparladım.
"Alakası yok!"
Dedim göğsümde bağladığım kollarımı çözerek

"Hadi ama güzelim beni sürekli böyle kıskanacak mısın ?"
Dedi
"Seni kıskanmadım. Sadece rahatsız oldum!"
Dedim
"Neyden ?"
Dedi

"Şeyden..."
Diyerek durdum.
"Neyden ?"
Dedi, evet neyden Jisoo ?
"Senin adına rahatsız oldum yani, sonuçta kadın sürekli sana temas etti, omuzlarını tuttu, göğüslerini, pazılarını hatta bir ara senin ayağın diye bana sürtündü. Ne kadar korktum haberin var mı senin ?!"
Dedim sinirle

Seokjin gülerek beni kendine çekip sarıldı.
"O kadınla işim sadece bu işi bağlayana kadardı ve artık iletişime geçmeyeceğim. Yani rahat olabilirsin"
Dedi
"Ben senin adına rahatsız oldu-"
"Tamam güzelim, tamam"
Diyerek beni tekrar göğsüne çekti.

"Yanlış anlama bak!"
Dedim
"Merak etme asla beni deli gibi kıskandığını hatta bir ara kadına kahvaltı bıçağıyla saldıracağını düşünmedim"
Dedi

"Tamam kahvaltı bıçağı bölümü doğruydu, ama kadın ayağını bir anda bacağıma sürttüğünde haklı olarak korktum yani"
Dedim ondan ayrılırken, Seokjin gülümseyerek yüzümü incelerken bakışlarıyla kalbim tekledi.

Ne yapıyorsun bana böyle ?

•••••

İçeri girdiğimde etrafta Moonbyul'u aramaya başladım.
"Keşke sen gelmeseydin"
Dedi arkamdaki Seokjin
"İşim yoktu geldim"
Dedim sesimi duyurmak adına bağırarak

"Sen şuan kıskandım desene"
Sinirle arkamı döndüğümde teslim olmuşcasına ellerini yukarı kaldırdı.
"Kıskanmadım!"
Dedim
"Peki, peki tamam kıskanmadın, hadi gidelim Moon orda"
Dedi

Seokjin elini belime koyarak beni yönlendirdiğinde yürümeye başladım. Moonbyul gülümseyerek ayağa kalktı.
"Kuzen gelmişsin! Geleceğini hiç düşünmemiştim"
Dedi Jin'e sarılarak

Seokjin zorla güldü.
"Gelmeyecektim zaten Jisoo ikna etti beni"
Dedi, Moonbyul bana dönerek sarıldı.
"Harikasın Jichu"
Dedi, gülümsedim.

Oturduğumuzda masaya çok güzel bir kız geldi. Katalogtan fırlamışcasına güzeldi. Gülümsediğinde gözüm gamzesine kaydı.
"Kuzen bu sana bahsettiğim Wheein"
Dedi Moonbyul

Seokjin hafif tebessüm ederek başka tarafa döndü. Kız Seokjin'in dibine oturduğunda derin bir nefes aldım.

Seokjin senin hiçbirşeyin değil Jisoo!

Onları boşvererek pistte dans eden insanlara döndüm.
"Kuzen sizde dans etmeye kalksanıza ya"
Dedi Moonbyul, Wheein gülümseyerek ayağa kalktı ve Jin'i elinden tuttuğu gibi kaldırdı.

Jin bana baktığında onu umursamadan bileğimdeki saate baktım. Jin Wheein denen kızın arkasından giderken peşlerinden öylece baktım.

İkisi piste çıktığında Moonbyul bana yaklaştı.
"Aslında sana demiştim"
Dedi
"Banane ya! Niye benimle dans etsin ki ? Ne güzel ediyor işte o kızla dans!"
Dedim

Gözlerimi onlara çevirdiğimde Jin'in öylece durduğunu gördüm ama kız durmamakta ısrarcıydı. Garip bir şekilde Seokjin'e sürtünerek gülerken gözlerimi hızla onlardan çekip masadaki şarabı aldığım gibi kafama dikledim.

"Oww buralar karışır"
Diyerek geri çekilen Moonbyul'u umursamadan ayağa kalktım. Piste indiğimde Jin yanıma gelmek için hareketlenmişti ki Wheein onu tuttu.

Kenarda duran adamın elini tutup onu kendime çektiğimde sırıtarak geldi.
"Güzel seçim"
Diyerek bana arkadan yapıştı.

Rahatsız olsamda sesimi çıkartmadım Seokjin tam şuan bir seçim yapmak zorunda bu iş çok uzadı.

Jin Wheein'den kurtulduğu gibi hızla yanıma gelip bana arkamdan yapışmış olan adamın boynunu tuttuğu gibi tereddüt etmeden adamı birkaç defa duvara vurdu.

"Seokjin!"
Diyerek araya girdiğimde beni hızla itti, yere düştüğümde acıyla inledim. Jin masadan aldığı şişeyi adamın kafasına geçirdi.

Adamın bayılmasına rağmen yüzünü yumruklamaya başladı. şaşkınca delirmiş Jin'i izlerken Moonbyul zar zor ona arkadan sarıldı.
"DUR, ÖLDÜRECEKSİN ONU!"
Dedi
"BENİM OLANA DOKUNAMAZ!"

•OBSESSİON• Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin