Asansöre bindiğimde hemen yan tarafta duran Bay Kim'e baktım. Bileğindeki saate bakıyordu.
"Bana aşıksın değil mi Jisoo ?"
Dedi"N-ne ? Ne alaka ?"
Dedim, bir anda asansörü durdurdu.
"Bay Kim ne yapıyorsunu-"
Beni aynı şekilde asansörün duvarıyla arasına aldığında nefesimi tuttum."Bana karşı koyamıyorsun"
Diye fısıldadı kulağıma
"Ne münasebet! Çekilin!"
Dedim ama yerinden gram kıpırdamıyordu.
"Hadi ama Jisoo benim uzun boyuma, geniş omuzlarıma, kemikli ellerime ve..."
Diyerek dudaklarını yalayınca otomatikman dudaklarına baktım."...kiraz kırmızısı dudaklarıma kimae karşı koyamaz"
Dedi, sesli bir şekilde yutkundum.
"Bay Kim ben..."
Diyip gözlerimi dudaklarından gözlerine çıkarttım.
"Sen...ne ?"
DediGözlerimi dudaklarına indirdiğimde sırıttı. Baş parmağını dudaklarımın üzerinde gezdirirken ciğerlerime kesik bir nefes çektim.
"İstediğin kadar kaç, günün sonunda yine benim kollarım arasında olacaksın"
Dedi ve dudaklarıma yaklaşmaya başladı.Olduğum yerden kıpırdayamazken gözlerimi yumdum. Hayır! Hayır! Hayır! Hayır! BEN 1 AY SONRA EVLENECEĞİM! Uyan Jisoo! Hemen şuan uyanman gerek! UYAN!
*****
Bir anda gözlerimi açtığım Bay Kim'le göz göze geldim. Gözlerim dudaklarına kaydığında korkuyla ayağa kalktım.
"B-ben uyuyamı kalmışım ya ?"
Dedim"Evet, aralıksız 3 saattir uyuyorsun ve uykunda sürekli ben evliyim diye sayıkladın, kadınların evliliğe düşkün olduğunu biliyordum ama senin ki biraz takıntı seviyes-"
"Kabus!..Kabus gördüm de ondan böyleyim yoksa evlilik delisi olduğum falan yok"
DedimBay Kim beni onaylayarak masasına oturdu. Bende kalktığım masama oturup elimi dudaklarıma attım. Bay Kim'e baktığımda dosyalarla ilgilendiğini gördüm.
Gözlerim Bay Kim'in dudaklarına kaydığında kafamı iki yana sallayarak yavaşça kendime tokat attım.
"Bir süre sana romantik webtoon okumak yasak"
Dedim sessizce•••••
Gözlerimi açık tutamazken Bay Kim'e baktım.
"Bay Kim işiniz ne zaman biter ?"
Dedim esneyerek
"Yarım saate"
DediBir kere daha esnediğimde gözlerini dosyalardan kaldırıp gözlüğünü çıkarttı ve bana baktı.
"Sen akşamları uyumuyor musun ?"
Dedi
"Evlilik hazırlıkları yüzünden dinlenmeye pek vaktim kalmıy-"
"Her neyse karşımda esnemeyi kes, ilgimi dağıtıyorsun"
DediGöz devirerek önümü döndüm. Tüm işlerim bitmişti biraz webtoon okumaktan zarar gelmezdi. Gülümseyerek okuduğum webtoonun son kaldığım bölümüne girdim.
İlerledikçe heyecanım daha da artıyordu. Sonunda çocukla kız asansörde kaldığında duraksadım.
"Bu ne saçma bi webtoon böyle, hep aynı klişe"
Dedim sessizceTelefonu kapatarak kenara bıraktım. Bir süre bekledikten sonra telefonu hızla elime aldım.
"Tamam biraz daha okusam birşey olmaz"
Diyerek telefonu açtım.Sayfayı ilerleterek bir sonraki bölümde ne olduğuna bakmaya başladım. Sonunda çocuk dayanamayarak kızın dudaklarına yapıştığında elimi şaşkınlıktan ağzıma kapattım.
"Erkek değil mi ? Hepsi öküz işte"
Diyerek devam etmeye başladım. İşler gittikçe kızışırken öksürerek telefonu kapattım.
"İşim hızlı bitti hadi çıkalım"
Dedi Bay Kim"Sonunda"
Diye söylenerek ayağa kalkıp eşyalarımı topladım.
"Hae in eve gitti mi ?"
Dedi Bay Kim
"Evet işi olduğundan erken ayrıldı bugün"
Diyerek saatime baktım.Saat 2 olmuştu! Birazcık insaf!
"O halde seni eve ben bırakırım"
Dedi
"Gerek yok!..Gerek yok çok teşekkürler ben giderim"
Dedim
"Olmaz öyle şey bu saate kadar seni burda tutan bendim"
DediAsansör geldiğinde bir adım geriye çekildim.
"Ne duruyorsun gelsene ?"
Dedi Bay Kim, şu webtoonlar yüzünden geldiğim hale bak!Asansöre binerek Bay Kim'den en uzak tarafa çekildim.
"Evlenmek için çok erken değil mi ?"
Dedi Bay Kim
"Ben 27 yaşındayım Hae in'de 29, ideal bence"
Dedim"Sen öyle diyorsan"
Dedi, asansör bir anda sallandığında Bay Kim'in kollarının arasına doğru savruldum."İstediğin kadar kaç, günün sonunda yine benim kollarım arasında olacaksın"
Asansör yüksek bir sesle durduğunda gözlerimi yumdum. Webtoonda olanlar gözlerimin önünden bir film şeridi gibi geçerken Bay Kim'in kolları arasından çıkıp ondan en uzağa kaçtım.
Sana webtoonları yasaklıyorum Kim Jisoo hem de hepsini!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•OBSESSİON•
Fanfiction"İstediğin kadar kaç, günün sonunda yine benim kollarım arasında olacaksın" -Kim Seokjin