Dalkavukça Sözler

14.1K 792 61
                                    


Herkese selamınaleyküm🖐

Bir bölümle daha burdayım.
Kitap çok güzel ilerliyor, oy ve yorum sınırı hiç koymadım şuanlık koymayı da düşünmüyorum.

Ama neden kitabımda yorum yok?
Bunu söylemekten bıktım ama gerçekten niye hiç doğru düzgün yorum atılmıyor merak ediyorum.

Neyse her bölümde aynı konuşmayı yapmaktan sıkıldım, sizi de sıkmıyayım daha fazla.

İyi okumalarrrr.

-----------------


Bundan yalnızca bir ay falan önce biri çıkıp bana 'Nur bu hayat senin değil, sen başkasının anılarını yaşamışsın. Hayatını çalmışlar senden.' dese büyük ihtimalle o kişiyi ciddiye bile almaz, başka sıkıntılarla dolu olan beynimden dolayı duymazdım bile.

Ama şimdi bulunduğum nokta, bir başlangıcın da ötesinde. Sıfır noktasının tam üstündeyim. Ne bir adım ilerleyebiliyor, ne de bir adım geriliyebiliyorum. Kimlik karmaşasından öte, benliğimi kaybetmiş gibiyim.

Bu kayboluşun sebebi geldiğimden beri bana uygulanan tavırlar sebebiyle mi bilmiyorum. Belki de onlar beni kabullenmiş olsa bile ben yine kaybolucaktım. Asıl mesele neden bu halde olduğum değil, nasıl kendimi bulabileceğim. Ya da bu cevabı nerede arayacağım?

Odamın balkonunda oturmuş gün batımını seyrederken tam da bunları düşünüyordum işte. Sabah olanlardan sonra aşağı hiç inmemiştim. Bu süre zarfında Efsun Hanım belki 1500 kez odama beni kontrol etmeye gelmiş, yalnız kalmayayım diye aşağı çağırmıştı.

Ama onun maalesef her teklifini reddetmek zorunda kalmıştım. Bugünlük daha fazla ithamlara, hakaretlere maruz kalmak istemiyordum açıkçası.

Ben derin düşüncelere dalmışken, odamın balkonunun hemen altında olan bahçeden sesler gelmeye başladı. Gelenler Arda, Emir ve Bulut'du. Epey büyük olan bahçede ilerleyip, havuzun kenarına konmuş bahçe koltuklarına oturdular.

Onlar gelince bir an içeri girsem diye tereddüt etmeme rağmen, beni fark etmedikleri için bu düşüncemden vazgeçtim. Hem gün batımı çok hoş gözüküyordu ve seyretmek istiyordum.

"Ilgaz'ın babama bu kadar karşı çıkacağını beklemezdim açıkçası. Tamam biraz diretmesini hepimiz bekliyorduk ama evden ayrılma fikri babamı epey sinirlendirmiş olmalı."

Al işte konuştukları buradan direk duyuluyordu. Emir'in sözleri ile her ne kadar onlara kulak misafiri olmak istemesemde baş başa kaldıklarında bu konu hakkında ne konuştuklarını merak ediyordum. Acaba yüzüme de söyledikleri gibi düşünceleri bu kadar sert miydi?

"Abime de hak veriyorum bir noktada abi. Resmen en başa döndük. Bir tanesinden kurtulduk diyoruz, bu sefer bir diğeri çıkıyor. Hem babamda o kıza karşı fazla yakın, Selin'e gösterdiği müsamayı ona da gösterecek büyük bir ihtimalle. Ve kızda bundan cesaret alıp, aynılarını bize yaşatacak."

Susar KadınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin