Ve merhaba🖐
Bu bölüm çok güzel oldu ve yorumlarınız heyecanla bekliyorum.
Diğer yazarlar daha çok oy ister ama ben daha çok yorumlarla motive oluyorum. Hatta yorumlarınız okudukça bölüm atasım geliyor.
Kısaca oy ve yorum atmayı unutmayın aşklar.
İyi okumalar.
--------------------
"Daha rahat mı kızım, bir tane daha yastık koyayım mı?"
Efsun Hanım'a hayır anlamında başımı salladıkdan sonra karşımdaki iki dangalağa sinirli bakışlarımı göndermeye devam ettim. Mete ve Deha karşımda durmuş, nasıl zehirlendiğimizi öğrendiklerinden beri böyle gülüyorlardı.
Yok ben daha fazla dayanamayacağım. Efsun Hanım'ın arkama koyduğu yastıkları alıp bir tanesini Deha'nın, diğerini de Mete'nin yüzünü fırlattım.
"Ya kesin artık gülmeyi. Komik mi? Zehirlenmişiz şurada, bir de yetmiyor sizin alay konunuz oluyoruz!"
Benim sinirle söylediklerimden sonra daha fazla gülme krizine girmişlerdi hatta Deha şuan yerdeydi. Abartmayın bir şeyi de ya!
"Allah'ın sopası yok işte kardeşim. Sen elalemin evlatlarının rızkına göz dikersen böyle iflahını bulursun işte."
Mete'ye göz devirip, yanımda oturan Efsun Hanım'a döndüm. Biraz düşünceli gibiydi ve sanırım bunun sebebi Murat Bey'di. Ona haber vermediği için karısına kırılmıştı ve bunu da gayet güzel belli ediyordu.
"Kıız ne öyle kara kara düşünüyorsun? Merak etme biricik kocişkon sana kıyamaz, iki cilve yap hemen yelkenleri indirir sana."
Deha'nın tavsiylerinden sonra gülmemek için kendimi zor tuttum ama başaramadım. Efsun Hanım'ı Murat Bey'e cilve yaparken düşünüyordum da çok komik bir görüntü olurdu.
"Dehaa! Bak beni kaldırma ayağa, dalga mı geçiyorsun sen benle?"
"Yok estağfurullah anam kadın. Ben sadece sana engin bilgilerimle ilişki tavsiyesi veriyorum. Sende hemen beni yanlış anlıyorsun ama, alınıyorum bak!"
"Off neyse, hadi yalnız bırakalım biraz Nur'u da dinlensin."
"Ne dinlenmesi anne ya, daha biz onun-"
"Kes sesini Deha, hadi düşün bakayım önüme."
Çıkmadan önce de yanağımdan öptükten sonra da çocuklarını alıp odadan çıktı. Bugün çok yorucu geçmişti gerçekten.
Sabah Efsun Hanım'a anlattığım geçmişimden birkaç şeyler, ardından gittiğimiz saçma doğum günü partisi ve zehirlenmemiz. Ha birde hastane kısmını unutmamak lazım çünkü ben mideme kadar soktukları o boruyu asla unutmayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Susar Kadın
Literatura KobiecaArkamda ki konağa son bir kez dönüp baktım, dile kolay 17 senem geçmişti şu taş duvarlar arasında. Şimdiyse 17 yılı ardımda bırakıp gidiyordum. Gerçek ailemin yanına.