Herkese merhaba 🖐Bu kadar çabuk bölüm atmayacaktım ama o kadar güzel yorumlar aldım ki size kıyamayıp yazdım.
İyi okumalar diliyorum.
Oy ve yorum atmayı unutmayın lütfen.
------------------
Karşıma geçmiş bir şeyler sayıklıyordu bu insanlar.
Bu insanlar ne sayıklıyordu?
Namus diyorlardı önce, korunması gereken bir şey miş.
Laf, söz geldi mi kirlenir miş.
Ahlak diyorlardı daha sonra.
Sadece kadında olması gereken bir şey miş.
Erkek istediği kadar ahlaksızlığı yapabilirmiş ama kadın hayatının virgülünde bile ahlakını sakınmalıymış.
Siz bir şey anladınız mı?
Ben hiç bir şey anlamadım.
------------------
Karşımda duran bu koca binaya öylece bakakaldım. Yıllarımın getirdiği bir hediyeydi bu bana.
Biliyorum belki kınacaksınız beni. Okul hediye mi olur, diyeceksiniz ama biz düşmüş insanlara hediyedir bu. Anlayamazsınız.
Ondandır ki yavaş yavaş adımladım okulun bahçesine. Banklarda oturup gülüşün dostları gördüm. Bana da dost bahşeder miydi bu okul? Biraz daha yürüdüm içeriye, hiç bir ayrıntıyı kaçırmak istemiyordum.
17 senenin hevesiydi burası. Neye, nelere mal olmuştu bir bilseniz. O yüzden de bırakın doya doya alayım hevesimi. Bir müddette olsa kırgınlıklarımla değilde mutluluklarımla yalnız kalayım.
Kalp atışlarım her bir adımında hızlanıyordu. Şu an o kadar minnettardım ki Murat Bey'e, minnetimden ayaklarına kapanıp teşekkür bile edebilirdim. Bana neler vaadettiğini bilse, bir bilse...
Burada durmak saçma olduğundan okula girmem gerektiğini fark ettim. İçeriye girdiğimde beni yine öğrenciler karşıladı. Bir sürü, bir sürü yaşıtlarım. Sanki bu dünyanın hiç dert tasası yokmuş gibi etrafta gülerek dolaşıyorlardı.
Ben de onlardan biriydim artık. Üzerimde ki formamla onlardan hiç bir farkım yoktu.
Müdürün odasını kolaylıkla bulup, kapıyı tıklattım içeriden gel emiri alınca da girdim. 50 yaşlarında kel bir adam masada oturmuş, önündekilerle ilgileniyordu. Ardından kafasını kaldırdı ve beni görünce yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu.
"Hoş geldin kızım. Sen Murat Bey'in kızı Nur olmalısın. Adnan Bey geleceğinden bahsetti, sınıfını söyleyeyim de gidip arkadaşlarınla tanış."
Murat Bey'in kızı Nur, arkadaşları ile tanışacak.
"Sınıfın 11/B ve eşit ağırlık sınıfı. 2.katta sol tarafta."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Susar Kadın
ChickLitArkamda ki konağa son bir kez dönüp baktım, dile kolay 17 senem geçmişti şu taş duvarlar arasında. Şimdiyse 17 yılı ardımda bırakıp gidiyordum. Gerçek ailemin yanına.