🖤 List Mistrza Fu 🌌

21 3 0
                                    

Doświadczenie straty to element życia. Niektórzy tracą swoją miłość, inni harmonię w relacjach z bliskimi. Jedni tracą nadzieję, drudzy cierpliwość. Są też tacy, którzy stracili duszę, inni przekonania. Inni znów nie mają nic do stracenia. Doświadczenie straty to element życia, ale dobre rzeczy też się zdarzają. Spodziewaj się niespodziewanego i zaakceptuj to. Wszystko co nowe to wielka przygoda. I kto wie dokąd te przygody cię zaprowadzą. Spotykasz ludzi, którym możesz powierzyć swoje serce, a oni powierzają ci swoje. Czasem ktoś zawodzi twoje zaufanie, ale zawsze da się je odbudować. Tak, ścieżka może być bardzo kręta. Można się nawet pogubić po drodze. Jednak dzięki dobrym ludziom, odnajdziesz wreszcie swoje przeznaczenie. Kiedy się starzejemy, dostrzegamy, że życie nie zawsze daje nam to czego pragniemy. Chciałbym ci wszystko wytłumaczyć osobiście, Marinette, ale jeśli czytasz ten list to znaczy, że już straciłem pamięć. Ale nie bój się. I nie bądź smutna. Tak jak wspomniałem na samym początku, doświadczenie straty to element życia. Ale to go nie przekreśla. Liczy się nie tylko to czy wygrywasz czy przegrywasz. Ważniejsza jest umiejętność akceptowania zmian. Trzeba zrozumieć, że chociaż los nie zawsze daje nam to na co liczymy, prawdziwym darem jest po prostu życie.

~ Sezon 3, Odcinki 25, 26

Bardzo dawno temu spisałam cały ten list, potem kto wie to wie, straciłam go, ale po prostu musiałam go zapisać jeszcze raz, ponieważ jest wspaniały. Nie znalazłam go w internecie, jeśli gdzieś jednak jest, to przepraszam, ale chciałam, żeby można było przeczytać go w całości

Księga one-shotów - MiraculousOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz