Yeni bölüm ve ben huzurlarınıza teşrif ettik.
Oy ve yorum yapmayı unutmayın...
İyi okumalar...
✔✔✔✔✔
"ne?"diye şaşkınlıkla sordu Şahap. Ne demişti bu kız? Doğru mu duymuştu? Kafasında mı kurmuştu yoksa?
"Şey..yani sevdiğin biri var mı?"diye sordu Şifa gergin bir sesle. Kendisine şaşkınlıkla bakan adam yüzünden gerildikçe geriliyordu. Çok mu fazla bir soru olmuştu acaba? Haddini mi aşmıştı? Hemen toparlayıp konuyu kapatmak istedi.
"Ben biraz meraklıyım da. Şey cevaplamak zorunda değilsin yanlış anlam-"
"Yok"dedi Şahap aniden. Hayatında biri yoktu bunu yanıtlarken aslında sıradan bir ifadeyle cevaplayabilirdi fakat nedense yüzünde bir gülümseme vardı.
Şifa aldığı yanıt ile rahatlamış hissetti. Yani bu adamın ilgisini kendisinden uzaklaştıracak kimse yoktu. Bundan daha iyi bir haber olabilir miydi?
"Hoşuma gitti"dedi Şahap. Bir elini kaldırıp parmaklarıyla kızın yüzüne yapışmış saçlarını kenara iterken memnuniyetle gülümsüyordu.
"N,ne hoşuna gitti?"diye sordu Şifa. Sorunun cevabına odaklanmaya çalışırken yanağını yakan parmaklar pek de izin vermiyordu buna. Acaba parmakları böyle dokunduğu her yerini yakacak mıydı yoksa sadece yanakları için mi böyleydi? Bir de bunun merakı sardı içini.
"Beni merak etmen hoşuma gitti. Varsa başka sorun sor. Cevaplayacağım"dedi Şahap. Şifa'nın onu merak etmesi keyifli hissettirmişti. Normalde kendisi hakkında bilgi vermekten hoşlanmazdı fakat bu kız böyle ilgiyle sorunca her şeyi şak diye söyleyesi gelmişti.
Şifa bastırdığı dudakları ile gülümsemesini gizlemeye çalıştı fakat pek de başarılı olamadı.
"Şu an için yok. Belki olur ama"diye dip not düştü hemen. İleride sorarım demenin başka versiyonuydu bu. Şahap gülümserken onayladı onu ve işlerinin bittiğini söyledi.
İşleri gerçekten bitmişti(!)
•~•~•~•~•
"Saçlarını iyice kurut. Sonra giyin tamam mı?"diye havlu ile saçlarını tekrar tekrar kuruturken yine uyardı Şahap. Şifa tek damla su kalmayan saçlarına yandan bakış atıp puf diye bir nefes bıraktı.
"Sen zaten kuruttun ya! Baksana elinde olsa kafamın içindeki suyu da kurutacaksın!"dedi Şifa saçlarını işaret ederek. Şahap ise hiç duymamış gibi devam etti. Aslında biraz oyalanmak istiyordu çünkü içini kemiren bir şey vardı.
Bu kız neden hayatında biri olup olmadığını sormuştu?
Bunu sormak için uygun bir an kollamaya çalışıyordu ve bu yüzden saçları ile epey vakit geçirmişti. Eğer biraz daha devam ederse komik olmaya başlayacaktı bu durum. Durması gerektiğini hatırlattı kendine. Havluyu tek eliyle sıkıca kavrayıp indirde ve bir soluk çekti. Sorması gerekiyordu. Eğer sormazsa ne bu gece ne de sormadığı hiçbir gece uyuyamazdı. Hatta sadece gece ile değil günlük yaşantısında bile aklını kurcalayıp dururdu bu mesele.
"Şifa"dedi sorusuna giriş yaparak. Dağılmış saçlarını düzeltmeye çalışırken ne dercesine mırıltılar çıkardı Şifa.
"Neden bana öyle bir soru sordun? Yani hayatımda biri olsa ne olurdu ki?"diye geveler gibi sordu Şahap. Sorduktan hemen sonra gözlerini yumup kendini tokatlamak istedi. Çok mu aptalca olmuştu bu soru acaba diye yedi bitirdi kendini. Ta ki kızın cevabına kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız Kaçıran |Askeri Texting|
Teen Fiction0536***: ulan bak ben dayanamıyorum çabuk gel beni kaçır 0536***: çabuk gel camın altına atlıycam çabuk lan çabuuuk 0533***: sanırım yanlış numaraya yazdınız 0536***: inan hiç farketmez yeter ki beni kaçırın! ^*^ 24.09.22-Macera-2.numara ^*^ 17.05.2...