Arkadaşlar kusura bakmayın ölmüşüm.
Yazım hatası varsa affola. Kaç yaşına geldik hâlâ yazmayı bilmiyoruz. Pü!
İyi okumalar...
✔✔✔✔✔Şahap: güzelim bu akşam yemeğe çıkamayabiliriz
Şifa: Ne? Ama neden
Şahap: Pakdem cephanelikteki silahları temizlerken her nasılsa kurşun kolunu sıyırmış
Şahap: onun yanındayım şu an hastanede
Şifa: ayy
Şifa: iyi değil mi? Ya cephanedeki silahları temizlemek ne ya
Şifa: zaten savaşta yine toz olucak niye böyle riskli işler yaptırıyorsunuz ki
Şifa: bak vurulmuş adam
Şahap: bu öyle bilindik ev temizliği değil yavrum. Olması gereken bi temizlik ama bizim eşek herif kendini yaralamış işte
Şifa: Geçmiş olsun dileklerimi ilet tamam mı?
Şahap: tamamm güzelim iletirim
Şifa: görüşürüz o zaman
Şahap: bana ileteceğin bir şey yok mu?
Şifa: özledim seni 🙈🙈
Şahap: ölürüm sana biliyor musun?
Şahap: geç de olsa geleceğim bekler misin beni?
Şifa: beklerim. Görüşürüz o zaman
Şahap: görüşelim güzelim görüşelim
•~•~•~•~•
"Ulan oruspu çocuğu koluma niye ateş ettin lan!"diye sinirle tısladı Pakdem. Teo başını eğmiş çaktırmadan gülerken Çağrı elini ağzana kapatmış mahcup mahcup bakıyordu. Ama elinin kapattığı ağzı otuz iki diş sırıtıyordu neredeyse.
"Abi çok heyecanlandım. Teo komutan gidiyo diye ortalığı kızıştırınca bi anda sıktım işte"dedi Çağrı özür diler bir sesle.
"Göt herif karıya kıza gidince bu kadar heyecanlanmıyosun! Beni vurmaya gelince mi şevke geldin!"diye yattığı hastahane yatağından arkadaşına tekme atmaya çalıştı Pakdem. Teo kendini tutamayıp kahkaha atmaya başlayınca Çağrı da dayanamadı ve gülmeye başladı. Çağrı güldüğü anda Teo'nun gülüşü solup yerini öfkeye bırakmıştı.
"Amınakoduğum sen niye gülüyosun! Çocuğun askerlik hayatını bitirecektin!"
"Abi yemin ederim bak yemin ederim diyorum neresine sıkacağımı şaşırdım. Kolu denk geldi gözüme"diye zar zor konuştu Çağrı.
"Ulan it herif! Ateş etmeyecektin kavga edecektik. Cephanelikte ben temizlik yaparken sen gelip bana sataşacaktın sonra pis bi kavga edip komutanı başımızda tutacaktık. Sen ne yaptın peki göt herif? Hmm?"diye son kısımda masum bir çocuk gibi sordu Pakdem.
"Ya silahları inceliyordum. Bu piç koşarak gelip komutan gidiyo acele edin dedi telaşlandım"deyip kendini açıklamaya çalışan Çağrı'yı Teo böldü.
"Götveren telaşlandım deyip kendini temize çekme. Nişan alıp ateş ettin puşt!"diye sinirle kızıp ittirdi arkadaşını.
"Mesleki deformasyon kardeşim. Boşuna sniper değiliz herhalde"dedi Çağrı övgülü bir sesle.
"Siktir git lan! Siktir git! Hadeee!"
"Şş. Tamam komutan geliyo"diye uyardı Teo. Hemen tekrar role girdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız Kaçıran |Askeri Texting|
Teen Fiction0536***: ulan bak ben dayanamıyorum çabuk gel beni kaçır 0536***: çabuk gel camın altına atlıycam çabuk lan çabuuuk 0533***: sanırım yanlış numaraya yazdınız 0536***: inan hiç farketmez yeter ki beni kaçırın! ^*^ 24.09.22-Macera-2.numara ^*^ 17.05.2...