Yeni serime hoşgeldinizz.
Serinin adının Sokak Çocukları olmasının bir sebebe ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum. İlerleyen bölümlerde anlarsınız bence. O zaman Let's Go!
Geçmeden önce -reklam arası gibi- Skz ile ilgili bildiğiniz herşeyi unutmanizi istiyorum. (Karakter özellikleri hariç) Çocuklar başka boyutta liseye gidiyor okeyy?
Bang Chan
Yaş: 18
Sınıf:12Lee Minho
Yaş:18
Sınıf 12
Chan ile aynı sınıfta.
Takma adı: Lee KnowSeo Changbin
Yaş: 17
Sınıf:11
Grupta kimse ile aynı sınıfa değil.
Grubun en uzunu(!)Hwang Hyunjin
Yaş: 17
Sınıf:11
Seungmin, Felix ve Han ile aynı sınıfta.
Grubun en kısası (!)Han Jisung
Yaş:17
Sınıf: 11
Takma ad: SincapLee Felix
Yaş: 17
Sınıf:11
Takma ad: LixieKim Seungmin
Yaş:17
Sınıf: 11
Takma ad: SeungmoYang Jeongin
Yaş: 16
Sınıf:10
Grubun makneası
Takma ad: I.NSokak Çocukları grubu tam 8 kişiden oluşuyordu. Ne kadar grup olurlarsa olsunlar ayrı dünyaları vardı. Ama yinede birbirleri ile iyi anlaşıyorlardı. Birbirleri ile didişmeye bayılırlardı. Özelikle bu kişi Changbin ise...
Arkadaşlıkları küçüklükten gelmeydi. Eğer içlerinden birine bulaşırsanız ve bu kişi maknea ise bittiniz... Ağzınıza ıslak veya kuru peçete yerseniz şaşırmayın derim.
Bu 8 şahıs üstüne üstlük aynı evde yaşıyorlardı. Bazen zor olsada yinede eğlenceliydi onlar için.
"LİXİE!" Bu ses Hyunjin'e aitti.
"NE VAR?" Bu evde bağrıltı asla eksik olmazdı.
"AÇIM!"
"Bundan banane peki?" Felix haklıydı. O ne yapabilirdi ki?
"Nasıl banane? Dolaptaki yemeği ısıtamaz mısın?" Sondaki cümlesini aegyo ile söylemişti.
"Herkes aegyo yapsın ama sen değil! Lütfen." Demiş ve mutfağa doğru gitmişti. Birbirlerinin sinir oldukları şeyleri çok iyi biliyor ve bunları çok iyi zamanlarda kullanıyorlardı.
Şimdilik bu kadar olsun. İlerleyen bölümlerde hayatlarını daha detaylı göreceksiniz zaten. Umarım hoşunuza gitmiştir.
•Bölüm Sonu•
Madem bunu da atayım da elimden çıksın. Bu bölümleri önceden V Live da yazdığım için direk buraya kopyaladım ve bazı yerler değiştirdim. Orda yazdığım için biraz kısa olmuş olabilir. Ama ilk 5 bölümden sonra uzun yazmaya başlarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Sokak Çocukları• (MinSung)
FanfictionBaşlangıç 11.10.2022 Bitiş 02.05.2023 Cover Desing By: sakuranisy 8 çocukluk arkadaşının lise dönemini anlatan bir kitap. Sıradan bir lise hayatı olacak olsa bile arkadaşlıkları asla ama asla sıradan değil. Onlar arkadaştan çok kardeş gibiler. Hat...