_________________
Minho'nun dayak yemesinden bu yana 1 ay geçmişti bile. Geçmişti geçmesine ama Chan'ı ,ailesini aramaması için zar zor ikna etmişti. Ailesinin kulağına gitseydi Minho biterdi çünkü...
"Hey! Neden hazır haftasonu iken bir yere gitmiyoruz?" diye bir fikir atmıştı ortaya Felix.
"Neden gidelim ki?" dedi Minho, onu sinir etmek adına .
"Ahhh hyung. Sana sormadım zaten." dedi Felix sinirle.
"Ya öylemiii? Bende çok meraklıydım sana sanki." deyip kafasını başka yöne çevirmişti.
"Jeongin maknea olmasına rağmen senin gibi davranmıyor be hyung." demişti canına susamış bir şekilde Changbin.
"Çokta umurumdaydı ha. "
Tartışma an itibariyle başlamıştı. Tartışmaları için minicik birşey yetiyordu zaten. Ama tartışma bittikten sonra yine aynı gülüp eğleniyorlardı. Cidden bu çocukları anlamak zor geliyordu bazen insana.
"Eee çıkıyor muyuz?" diye yeniden sordu Felix.
"E madem çok istiyorsun çıkalım." dedi Minho bunun üzerine. Ne yani bu kadar laf dalaşı boşuna mıydı?
"Herkesi bir şekilde anlıyor insan. Ama seni anlamak çok zor be hyung. Boşu boşuna 4D kişilikli demiyoruz sana." demişti Jisung.
"Çok konuşma da üstünü giy Sincap! Üstü düzgün olmayan tek kişi sensin şu anda." deyip onu anında susturmuştu.
Jisung'da üstünü giyip geldikten sonra hep birlikte dışarı çıkmışlardı. Planları ise sinemaya gitmekti. Evet fazla klasikti ama uzun zamandır gitmiyorlardı okul yüzünden. Şimdi tam fırsattı işte onlar için.
"Hangi tür bir film izliycez acaba? Önceden karar verelim yoksa bir saat düşünüyoruz orda." demişti Chan.
"Korku izleyelim. Diğerlerinin eğlencesi yok çünkü." demişti korku filmlerine bayılan Lee Minho...
"Kafayı yedin sen? Burda korkan insanlar var!" diyerek korktuğunu belli etmişti Felix.
"Hadi ama Lixie. Korkan sadece iki üç kişi. En başta sen ve Han tabi..."
"Ben? Beni başka biriyle karıştırmış olmayasın hyung?" demişti Han sinirle.
"Hyunjin'i de unutmamak lazım. " demişti Minho onu duymamazlıktan gelerek.
"Ah pekâlâ romantik komedi dışı her filme varım. Ama romantik şeyler istemem!"
"Romantik filmler de sana çok meraklı zaten hyung. Minho, Minho! diye ölüyorlar hatta." dedi Seungmin.
"Bence bilim kurgu daha mantıklı. Sizce?" demişti Changbin daha fazla tartışmasınlar diye.
"Bencede daha mantıklı. Hatta yeni çıkan bir film biliyorummmm." demişti Jeongin heyecanla.
"O zaman karar verildi. Bilim Kurgu izliyoruz!" demişti Hyunjin parmağını nedensizce yukarı kaldırarak.
"Bu kadar heyecanlanmanı gerektirecek bir durum yok Hyunjin." demiş ve Hyunjin'in kolunu aşağı indirmişti Seungmin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Sokak Çocukları• (MinSung)
FanficBaşlangıç 11.10.2022 Bitiş 02.05.2023 Cover Desing By: sakuranisy 8 çocukluk arkadaşının lise dönemini anlatan bir kitap. Sıradan bir lise hayatı olacak olsa bile arkadaşlıkları asla ama asla sıradan değil. Onlar arkadaştan çok kardeş gibiler. Hat...