_____________________
"Sizi gerçekten anlamıyorum. Onun için endişelendiğinizi söylüyorsunuz ama onun için hiçbiriniz bir şey yapmıyorsunuz bile."
Yine 7'si oturup konuşurken konu Minho'ya gelmişti. Hepsi onun için endişelendiğini söyleyince Jeongin'de patlamıştı. Madem endişeleniyorlardı o zaman bir şey yapmalılardı, ona göre.
"Ne yapmamızı bekliyorsun Jeongin? Bizimle konuşmak istemiyor bile. Bunu sende biliyorsun." diye çıkıştı Changbin ona.
"Çünkü siz onunla konuşmayı bilmiyorsunuz. Gerçi onunla konuşmayı bilen tek kişi Jisung hyungdu ama artık onun umurunda bile değil." dedi gözlerini Jisung'a dikerek.
"Bana ondan bahsetme!"
Jeongin bunun üzerine sinirlenerek kaşlarını çattı.
"Geri zekalı , aptal!" Jisung ondan yaşça büyük olabilirdi ama kesinlikle beyin konusunda aynı şey söylenemezdi.
"SEN KİM OLUYORSUN DA BANA ÖYLE DİYORSUN?" diye bağırdı Jeongin'e
"Yang Jeongin." dedi sırıtarak.
"Terbiyesiz! Madem o kadar önemsiyorsun hyungunu o zaman sen sahip çık ona!"
"Ben sen değilim zaten merak etme. Sadece şunu söyleyeyim ki çok pişman olacaksın."
______________________
"Hyung, ne yapıyorsun?" Jeongin sıkıntıdan Minho'nun yanına gelmişti. Artık diğerleri onu gerçekten sıkmaya başlamıştı.
"Ders çalışıyorum. Neden?" dedi kafasını matematik kitabından kaldırmadan.
"Öylesine sordum. Hem bir kere şu dersleri bıraksan olmaz mı? "
Hayır anlamında başını salladı.
"Peki bana ders anlatır mısın?"
Minho ile iletişime geçmenin tek yolu şu sıralar buydu. Diğeriyle iletişim kurmadığı gibi onunla da kurmuyordu. Tamamiyle içine kapanmıştı.
"Olur. Hangi ders?" diye sordu. Sonunda yüzünü ona dönmüştü.
Jeongin gülümseyerek sandalyesini onun yanına çekti ve fizik kitabını onun önüne koydu.
"Bu saçma dersi."
"NE DEDİN SEN? FİZİK Mİ SAÇMA?" Jeongin bir an onun fizik sevdalısı olduğunu unutmuştu tabi.
"Oh üzgünüm. Saçma değil, sadece zor..." diyerek mükemmell bir U dönüşü yaptı.
"Aferin! Neyi anlamadın yine akıllı çocuk?" Bu lafı ile ders çalışmaya başlamışlardı. Minho ile ders çalışmak keyifliydi aslında. Ve Jeongin bunu yeni farkediyordu...
_____________________
Minho'nun ilk iki dersi ingilizceydi. İlk derse girmişti ama tüm ders boyunca uyumuştu. İkinci derse ise giresi gelmemişti. Bu yüzden zil çalınca öğrenciler ve öğretmenler tamamen içeri girene kadar kuytu köşe bir yerde beklemiş ardından boş boş dolaşmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Sokak Çocukları• (MinSung)
FanfictionBaşlangıç 11.10.2022 Bitiş 02.05.2023 Cover Desing By: sakuranisy 8 çocukluk arkadaşının lise dönemini anlatan bir kitap. Sıradan bir lise hayatı olacak olsa bile arkadaşlıkları asla ama asla sıradan değil. Onlar arkadaştan çok kardeş gibiler. Hat...