_______________________
"Minho nerede? Yine mi gelmiyor?" diye sordu Seonghwa. Minho'yu görmeyi çok istiyordu ama Minho onları görmek istemiyordu. Daha doğrusu Yeosang'ı mı demeliyim?
Jisung ağzını açıp konuşacakken , eliyle ağzını kapattı Jeongin. Tak etmişti Minho hakkında söylediği onca şey...
"Gelmek istemiyor Seonghwa. Onu zorlayamam gelmesi için." dedi Chan. O da üzgündü bu durum için. Ama ne yapabilirdi ki?
"Her zaman ki Minho işte. Asosyal ve bencilin teki."
Jeongin, Yeosang'ın söylediği şeyler üzerine gülmüş ve ciddileşip elini hafifçe masaya vurmuştu.
"Bence sesini kesmelisin Kang Yeosang! Onun hakkında böyle konuşamazsın. Hem bencil olan o değil sensin!" demişti işaret parmağını ona doğrultarak.
"Tabi canım. Sende anca onu savun, velet!"
Jeongin sinirlenmiş ve yemeğini orada bırakıp ayağa kalkmıştı.
"Bir şey diyeyim mi? Minho hyung haklı. Senin gibi bir aptalı bende görmek istemezdim." Ardından Seonghwa'ya döndü. "Özür dilerim ama daha fazla burada duramam hyung."
Yemekhaneyi terk edip gitmişti.
.................................
"Minho hyung!" Kafasını sıraya koymuş Minho adını duyunca kafasını yavaşça kaldırıp sesin geldiği yöne bakmıştı. Felix gelmişti.
"Efendim?" dedi mayışmış bir sesle.
Felix'in ardından Jisung hariç hepsi içeri girmişti. Jisung her zaman ki gibi yanlarında değildi.
"Otura otura çürüyüceksin be hyung! Kalk da bizimle bahçeye gel biraz. Jisung sınıfta merak etme."
Minho Changbin'in bu lafına göz devirip kafasını geri sıraya koymuştu.
"Jisung'da yok diyoruz. Daha ne istiyorsun?" dedi sinirle Seungmin.
Sesini çıkarmayıp yarım bıraktığı uykusuna devam etmeyi denedi. Ama onların gevezeliğinden uyuyamıyordu da.
"Sorun o mu sanıyorsunuz gerçekten?" diye sordu alaycı bakışlarla.
"O DEĞİLSE KİM?" Hyunjin sinirlenmişti.
"Hiç kimse. Ben sadece bir insan olarak yanlız kalmak istiyorum."
"Sana iyilik yaramıyor..." Chan ile beraber, Jeongin hariç hepsi gitmişti.
"Onların geri zekalı olduğunu kabul ediyorum." deyip hyungunun yanına oturdu.
"Neden onlarla gitmiyorsun?" diye sordu Minho.
"Gitmem için bir sebep yok. Ha eğer beni istemiyorsan gidebilirim."
"Gitme." Kafasını tekrar sıraya koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Sokak Çocukları• (MinSung)
FanficBaşlangıç 11.10.2022 Bitiş 02.05.2023 Cover Desing By: sakuranisy 8 çocukluk arkadaşının lise dönemini anlatan bir kitap. Sıradan bir lise hayatı olacak olsa bile arkadaşlıkları asla ama asla sıradan değil. Onlar arkadaştan çok kardeş gibiler. Hat...