zapowiedź

87.7K 2.3K 335
                                    

Blair Sorrow jest niepoprawną romantyczką. Od dziecka marzy o wielkiej miłości i równie wielkim, spektakularnym ślubie. W wieku pięciu lat organizowała go sobie, ubierając za duże sukienki swojej mamy, używając ręcznika jako welonu i zrywając kwiatki z łąki. 

To jej marzenie rozpada się jednak i wydaje się być coraz bardziej nieuchwytne. Dlatego... skoro nie może mieć własnego ślubu, stawia wszystko na jedną kartę i inwestuje we własny biznes. 

Zostaje wedding planerką. 

Jej chłopak - Harry Morgan - nie podziela jej entuzjazmu odnośnie ślubów i jej profesji. Wszystko się jednak zmienia, gdy jego najlepszy przyjaciel - Adrien Denevue - się żeni. 

I wynajmuje Blair do tego, aby zajęła się organizacją tej uroczystości. 

Wszystko brzmi cholernie prosto, prawda?

Otóż... Adrien przez wszystkie te lata odkąd znają się z Harrym (a to już ponad dwadzieścia lat) nie miał nawet dziewczyny. A co dopiero narzeczonej, czy... o zgrozo, żony. Zawsze był wolnym, cholernie aroganckim, strzelcem. 

Więc coś tutaj śmierdzi. I to bardzo mocno. 

Jednak to matematyczne równanie jest dosyć proste do rozwiązania. 

FACET, KTÓRY MUSI SIĘ OŻENIĆ

KOBIETA, KTÓRA MARZY O ŚLUBIE

...DOPÓKI ŚMIERĆ NAS NIE ROZŁĄCZY

...

enemies to lovers. fake marriage. best friend's girl.

ta książka rozgrzeje wasze serduszka tej zimnej jesieni. i jeszcze mroźniejszej zimy.

co złego to nie ja
soe 2022


TILL DEATH DO US PART [+18]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz