"Ayuka, o çocuk playboy max 2 hafta sürer." Ayuka hayallere dalmış kalemiyle oynuyordu "Ama, bana nasıl baktığını görmedin mi?" "Ayuka!" "Aman be biliyorum! Bi serseriyle ciddi ilişki yapıcak kadar aptal değilim!"Kısa süre içinde çıkmaya başladılar, bir birlerini tanımaya başladıkça, farkettiler ki bu ilişki 2 haftadan çok daha uzun sürecekti...
Staj çıkışı, Hanma ofisin önünde motorunu çekmiş bi gölgede sigara yakmış Ayuka'yı bekliyordu. Son zamanlarda keyfi de yerinde değildi içtiği sigara yetmiyordu. Tam paketten bi sigara daha çıkartacakken Ayuka'nın gülüşüyle önce gözlerini kaldırdı sonra sigarasını tekrar pakete tıktı.
Ayuka ofisin komik olmasıyla ünlü editörle beraber çıkmıştı dışarı "Öyle işte, istersen ben bırakayım bu gün." Hanma onu almaya gelirken onunla gidemeyeceğini biliyordu. Anlık gözleriyle Hanma'yı aradı gölgelerde. Bedeni karanlığa karışmış olsa da Hanma'nın onları yiyecekmişçesine bakan gözlerini anında gördü.
"Ah, çok düşüncelisiniz efendim, ama bir yere uğrayacağım." Adamı gönderdikten sonra hızlı adımlarla Hanma'nın yanına gitti. Daha o sormadan konuşmaya başladı. "Bugün bana bi kaç iş öğretti onun için şey-" "Kaç yaşında bu?" "...şey 24." "Hangi işle ilgili bilgi seni bu kadar güldürdü?" "Hanma böyle yapma." Hanma'nın sinirli bakışları konuşana kadar onu boğdu "Eski anılarından birini anlattı... ama Hanma gerçekten böyle yapmana gerek yok, sadece bugün işten dolayı konuştuk, cidden iş bahanesiyle sulanan biri değil"
Hanma'nın gülmesiyle Ayuka sustu "Sulanamaz zaten." Ayuka'nın yanağından tutup kendine çekerek yüzünü inceledi "Benim sevgilime sulanmaya kimin götü yer ki." Anlına bi öpücük kondurdu "Bugün de çok güzelsin, eve götürüp her yerini öpesim var."
Ayuka çok çabuk kızarıyordu. Soğuk ellerinin damarlarında akan kanı hissederken Hanma'nın sözleri ve sesinin derinliği istemsizce onu uyarıyordu.
Hanma ardından gözünün altını ve dudağının kenarını da öptü. "Ama bugün çete toplantısı var, zırt pırt çağrıyolar amcıklar." Ayuka güldü "Gitme işte, ne var ki bi kez eksen."
Hanma Ayuka'nın farkında olmadan yaptığı davetin ve Ayuka'nın safça isteğinin etkisiyle bi kaç saniye gözlerine daldı istemsizce dudaklarına kaydı bakışları elini beline atıp kendine çekerek parmak uçlarına kalkmasını gerektirdi "Bu kadar çok istiyorsan, ekeyim."
Ayuka Hanma'nın sırıtarak konuşmasıyla ayıktı, tüm yüzü kıp kırmızı şekilde Hanma'nın yüzünü ittirdi "Öyle değil!" "Ah- Salak boynumu kırıcan."
Hanma Ayuka'yı evine bıraktıktan sonra, kendi yoluna sürdü...
Hanma'nın gece toplantı yaptığı saatlerde Editör diğer adıyla Haruma kahvesini yudumlarken o gün gölgenin altında oynayan film hakkında sessizce düşünürken bıyık altından gülümsüyordu.
————
Beğenip beğenmediğinizi yorumlara yazarsanız yoğunlaşıp yoğunlaşmayacağıma kolayca karar verebilirim. ♡