21

314 18 3
                                    

Bu bölüm işaretli yere kadar full smut

"Sarhoşken uzak dur benden!" Ayuka başını kedi gibi sürtüp duruyordu. Bir süre sonra tahammülü kalmamıştı. Arabayı kenara çekti. Ayuka'yı koltuğa dayayıp kemerini bağlarken sinirle konuştu "Eve gidene kadar sabret." Gözlerini devirdi "Beklememi söylemek için mi kenara çektin." Demek istediğini anlamak için ona bakmasıyla dudaklarını dudaklarının arasında hissetmesi bir oldu. Belki direnmenin bir anlamı yoktu. Ayuka'nın yavaş yavaş üstüne çıkmasına izin verdi. Yol tenhaydı yine de her ihtimale karşı ışığı kapadı. Sanki görme kabiliyeti azaldıkça sikinin üstünde sürtünen Ayuka'yı daha iyi hissedebiliyordu.

"Kimdi barda selam veren kız?" Ayuka üstünü çıkartırken birden sormuştu. Alışılmadıktı genelde yataktayken sadece o ana odaklanırdı. "Ne?" Ayuka'nın hesap sorması oldukça şaşırtıcıydı. Kalem eteğini sıyırırken tekrarladı "Bardaki orospu diyorum." Başını içinine aldıktan sonra Hanma'nın yüzüne baktı. Kulağına eğilip bir kez daha sordu "Kimdi?"

Sikinin ucunda hissettiği sıcaklığın devamını istiyordu. "Önemli biri değil. Eskiden konuşuyordum." Ayuka kendini bıraktı. Hanma'nım her an kontrolü ele alabileceği sıcak nefeslerinin sıklaşmasından belliydi. "Ne kadar eski?" Hanma artık sorulan sorulara tahammül edemeyip ellerini belinden kalçalarına doğru indirdi...

.
.
.

Büyük bir ihalede sonra çok büyük bi kutlamayla yine sarhoş oldular. İş hayatında atıldıklarından beri neredeyse her gece içiyorlardı. 

"Hanma~ eve gidelim artık!" Kisaki birden yakasına yapışan Ayuka'ya alışık müşterilerle konuşuşan Hanma'ya eliyle işaret etti. Ayuka'nın  eli karın  kaslarından sikine inecekken Hanma yardıma yetişti.

Tuvalete gidip olabildiğince yüzünü yıkadı "Yine mi çok içtin?" "Ne zaman az içtim. Eve götür beni!"

Derin bir iç çekişten sonra çocuğa anlatırcasına anlattı. "Yani gitmiyoruz eve?" "Evet." Ayuka saçlarını topladı. Dizlerini yere koydu "Hayır, tüm itibarımız iki paralık olur ayağa kalk!"

Onu kaldırmaya zorlayında bacaklarına sarılıp ağlamaya başladı. Cidden çok fazla içmişti...
.
.
.
"Bugün niye işe gelmedin?" Ayuka elindeki derginin sayfasını çevirdi "Kendime zaman ayırmak istedim." Hanma aynadan onu izlerken bir yandan da kol düğmelerini çıkartıyordu. "Bir haftadır kendine zaman ayırıyorsun." Tekrarladı "Bir hafta." "Evet, artık yaşam tarzımda bi şeyleri değiştirmeyi düşünüyorum. Baksana bir haftadır alkollü hiç bir şey içmiyorum."

Hanma gömleğini çıkartıktan sonra ona dönüp göz teması kurdu "Şaşırtıcı ama, bir haftadır alkol dışında içmediğin bir şey daha var."

Ayuka arkasını dönüp dergiyle ilgilenmeye devam etti. "Sen ciddisin?" "Canım hiç istemiyor~"

Peki sonrasında noldu? Ayuka pozisyon değiştirip üste geçti "Kandırdım!"

İşaretli yer

İş çıkışı Hanma arabayı yine ev yerine bir lokantaya sürdü. Klasik yemekler, klasik müzik, klasik ortam...

Hanma masaya bir kutu attı. "Bu ne?" "Yüzük?" Ayuka kutuyu açtı "Kendini eve kitleyen biriyle kim evlenir ki?" Hanma yüzüğü parmağına takan Ayuka'ya baktı "Sen?" "Ahahhah, doğru."

-son-

Bi kitapta da evlendirme be... evet bu heralde Hanma'nın 5. evlenişi. Neyse uzatmayacağım geçen bölüm zaten duygulu bi konuşma yaptım. Bitti okuyan herkese teşekkürler okuyup yorum yapan herkese ayrı bir teşekkür borçluyum. Yeni kitap yazıyorum ve şimdiye kadar özenmediğim özeni gösterdim cidden  iyi bir şey geliyor, uzun sürmez beklemede kalın kendinize iyi bakın ♡♡

Hanma-TakıntıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin