Rahat yaşamlarının üstünden bir kaç gün geçsede Ayuka rahat edemiyordu. Hiç yoktan ev işlerine yardım edeyim diyerek gece birden gaza geldi.
Hanma evde yoktu, süpriz yapmak istedi. Kaba taslak bi temizlikten sonra evde yağ sökücü olmadığını farketti. Cüzdanına baktı. Yeterliydi ama para konusunda da düşünmeliydi. Sonuçta Hanma'dan harçlık isteyemezdi.
Saçlarını bağlayıp hafif bir makyaj yaptı. Kapıyı açmaya çalıştığında kapının kilitli olduğunu farketti. "He?" Hemen Hanma'yı aradı "Hanma kapı kitli." "Ha? Gidiyor musun!" "Hayır, markete gidecektim sadece." "Bu saatte markete gitmen güvenli değil." "Sadece 5 dakikalık yolu var. Nolacak? Anahtar nerde?" "Ayuka şimdi işim var sonra ararım."
Telefonun kapanma sesi Ayuka'yı güldürdü. Sinirleri bozulmuştu. Ne zaman aşşırı sinirleneceği bir şey olsa hep aynı yolu izlerdi. "Sakin ol, abartılacak bir şey değil."
Yatağa geçip uzandı. "Sadece umursamaz bir sevgilin var. Gelince konuşur çözersiniz." "Sakin ol." Ama ne zaman sussa içindeki ses düşüncelerini bastırıyordu "Eve kitlendin." "Köpeksin sanki." Ayuka kaşlarını çattı dikkatini dağıtması lazımdı.
Anahtar sesini duymasıyla üstüne yattığı battaniyeyi üstüne çekti. Hanma içerinin temizliğini ortadan kaybolan küflü peynir kokusundan anladı. Ayuka'yı aradı.
Sanki yavru bi hayvan gibi yatakta battaniyenin altında büzülmüştü. Daha üstündekileri çıkartmadan atladı üstüne.
"Ahh~ seni çok özledim." Hanma'nın tek cümlesiyle Ayuka'nın tüm siniri kırılmıştı. Battaniyeyi üstünden çekip sarıldı. Yine de bu kadar çabul pes edemezdi. "Ne alacaktın marketten? Hadi beraber gidip alalım." "Artık bi önemi kalmadı." "Ha?" "Yağ sökücü alacaktım ama temizlik yapmak istemiyorumnartık." Hanma güldü yanağını boğazını kulağını öpmeye başladı "Dur gıdıklanıyorum!"
Dudaklarına indi bir sürü art arda doyumsuzca minik öpücükler kondurdu dudağına. Ayuka buna bile tahrik oluyordu "Şey... Hanma hadi yeter bu kadar."
Hanma başını boynuna gömüp saçlarının kokusunu içine çekti "Yeter mi? Saçmalama. Seni ne kadar öpersem öpeyim yetmeyecek."
Ayağa kalkmaya çalıştı ama Hanma tutup geri çekti. Kucağına oturduğunda altında bi sertlik olduğunu farketti "He?!" Ayuka'nın net sorunlarından biri de buydu. Çok çabuk savunmasız hale geliyordu.
Hanma boynunda izler bırakırken o da kendini Hanma'ya bıraktı. Elleri sürekli teninde geziyor parmaklarını karnında, kalbinin üstünde hissedebbiliyordu. Yüzü kulaklarına kadar kızarmış olacakları görmeyi beklerken gözüne siyah bir perde indi.
"Bugün yeni bir şey denemek istiyorum." Arkadan düğümlediğini hissedebiliyordu. Ayuka'nın istemsizce bacakları titriyordu "Alacağın zevk artacak, korkacak bir şey yok."
Ayuka sonrasında hiç bir şey göremedi. Hanma yavaşça sanki cam bir bebekle ilgileniyormuş gibi üstünü çıkarttı. "Hanma... ben de seni görmek istiyorum." Gayet ciddi bir sesle olmaz dedi.
Üstünü çıkarttıktan sonra yüz üstü yatırdı ve kalçasını kaldırdı "Hazır mısın?" "Aslında." "Yavaş olacağım." "Ah!" Ne kadar yavaş olsada o kadar büyüktü ki acısı çok fazlaydı. O hareket ettikçe çoğalıyor bir müddet sonra zevke dönüşüyordu. Ayuka artık ağzından akan suyu bile tutamıyordu "Ahh bu çok iyi."
Hanma'nın minik sıcak iniltileri artarken ayuka birden dur diye bağırdı "Kondom yok! Çık içimden." Hanma gözlerini duvara dikti, bir kaç saniye düşündü "Endişelenme." Devam etti. Ayuka bir kaç kez Hanma diye bağırsada kulak asmadı. İçindeyken bir kaç kez titreyince sınıra geldiğini anladı. Dışarı çıkartıp boşaldı.
Hanma'nın çıkartmasıyla Ayuka kendini yatağa bıraktı. Hareket edemeyecek durumdaydı ayağıyla Hanma'nın karnını tekmeledi yine. "Manyak." Soluğunu topluyamıyordu "Bir daha olursa bu kadar sakin kalmam." Hanma yanına devrildi. "Özür." "Bu kadar umursamaz olmak zorunda mısın!"
———
Şaka gibi ama tr bitti. Ve Hanma'nın son hali... bu bana yapılmaz ya. Neyse oy verin OY VERİN GÖRÜYORUM.