9

553 41 40
                                    

"Sürtünme kalkmayacak!" "Ya kalkarsa~" Hanma elini yüzüne götürüp kaşlarını ovdu "Ayuka sen Nasrettin Hoca mısın? Yeter yeter!" Ayuka sürtünmeyi bıraktı. "Tamaam, tamam."

Hanma sırt üstü yatakta yatarken Ayuka yüz üstü Hanma'ya yatıyordu. "Kaç kez yaptık?" Ayuka kafasını kedi gibi göğüsüne sürttüyordu "Bilmem 6 dan sonra saymayı bıraktım."

Sonrasında gecenin karanlığıyla uykuya dalacakken aletinde bir ıslaklık hissetti. Gözlerini açmasıyla Ayuka duraksadı. Hanma eliyle gel işareti yalınca mecbur kalkıp ağzından akan salyaları sildi. "Anladım anladım uyuyoruz."

"Kahvaltı zamanı!" "Ayuka!" "Ne var?" "Kalk bacaklarımın arasından!" "Uff~" kahvaltıyı hazırlarken bir yandan söyleniyordu "Seni ne zaman azdırsam böyle yapıyorsun." "Kendine hakim olmalısın." "İşin kötü tarafı!" Doğradığı tüm malzemeleri ekmeğe dizmeye başladı "Eline dokunsam bile erekte oluyorsun!" Ekmeği kapadı "Ben seninle tanışana kadar temas bağımlısıydım." Sandeviçi önüne koydu "Şimdi dokunmaya korkuyorum."

Ayuka sandeviçi görünce uyuklamayı bıraktı "Afiyet olsun!" O sandeviçi ısırken ocağın camındaki yansımasıyla göz göze geldi. Ayuka hala bu kadar enerjik ve istek doluyken kendi ona yetişemiyordu "Erken mi yaşlanıyorum acaba..." Ayuka ağzında yemekle duyamadığı için tekrarlamasını istedi. Kısaca "Ha?" Dedi. "İştahın açılmış." Dedi mutfağı toparlarken. "Senin yaptıklarının tadı çok güzel çünkü~" "Beleşi seviyorum demiyosunda..." "Beleşi seviyorum!" Bunu o kadar mutlu ve gururlu şekilde söylüyordu ki Hanma dayanamayıp kafasına vurdu.

"Sen yemiyor musun?" "Kahve sigara yapacağım." "Ben de kahve istiyorum!" "Ahh." Daha çocuk gibi davranan biriyle baş edemiyorken kondomu düzenli kullansa iyi olacaktı.
.
.
.

"Nereye gidiyorsun?" "Bizim çocuklar çağırdı." "Kapıyı açık bırak." "Niye? Kızlarla buluşacağım bugün." Hanma'nın sıçtın alarmları çalmaya başladı. "Olmaz." "Ha? Neden?" Çünkü yanlarına giderse kızı ayıltacaklardı "Tanımadığım kişiler arkadaşın sayılmaz." "Tamam arkadaşım olmayan kızlarla  buluşacağım." "Ayuka." "Tamam ben de çok sevmiyorum onları ama... otur otur sıkıldım evde! Az insan yüzü göreyim." "Gel benle. Tanıdığım birini ayarlayacağım." "Ne yani benim erkek arkadaşım yok senin kız arkadaşın mı var!" Hanma Ayuka'yı alıp anlından öptü "Saçmalama."

.
.
.
"..." "..." Kisaki ve Ayuka öylece bakışıyorlardı Kisaki'nin ofis odasında. Uzun uzun, uzun uzun boş boş bakıyorladı öylece birbirlerine. Yaklaşık 20 dakika önce Hanma sadece "Bu Ayuka, sevgilim. Ben gelene kadar arkadaşlık edin."

"Yani... Hanma burada mı çalı-" "Saçmalama o serseri çalışır mı." Eliyle masanın önündeki sandalyeleri gösterdi. Ayuka otururken konuştu. "Çalışmasa da bir maaşı var." "Ah demek para burdan geliyor!" Çok cana yakındı. Kisaki uğraştığı sekmeyi kapayıp yorgun gözlerine avuçlarıyla bastırdı. "Aynen." "Siz yakın arkadaş olmalısınız." Gözlerini kaldırıp ona baktı "Ortağız biz." "Vay! Çok havalı."

Saçını kulağının arkasına koyup etrafa baktı "Eskiden ben de bir ofiste çalışıyordum~" "Sonra noldu?" "İstifa etmek zorunda kaldım." "Neden?" Ayuka gözlerini kaçırıp ensesini kaşıdı. "Şey... biliyorsun tacizci üstler..." "Sen de direkt istifa ettin. Şikayette bulunmadığın sürece kendin gibi başka çaylakları da mağdur ediyorsun." "Aslında istedim ama bilirsin Hanma zaten çok sinirlenmişti." "Salak bir de Hanma'ya mı anlattın?" Güldü "Hanma zaten yapmıştır yapacağını ama adamın kartı falan var mı sen de?" "Ha hiç bir şey yapmadı ki." "Adamın kartını var mı yok mu?"

Kartı aldıktan ismini aratmasıyla adamın darp edilmiş resimleri geldi önlerine. Gömlerğinin önü kıp kırmızı hala ağzından kanlar geliyordu, dökülen ön dişleri kanla birlikte teker teker dizilip çekilmişti. "Gördün mü?" "Hanma mı yaptı bunu?"

———
Ooo çok kritik. Az da olsa Kisaki için konuşmak istiyorum. Tokyo revengersta zaten herkesin gerekli şartlar altında kalınca affedilemez suçlar işlediğini biliyoruz. Spoiler olacak ama eğer buna rağmen sevmek istemiyorsanız, son gelecekteki Kisaki'yi baz alarak yazdım zaten. Neyse neyse kendinize iyi bakın ve yeni bölümleri bekleyin ♡

Hanma-TakıntıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin