Her zamanki masada her zamanki şeyleri yediler, ortamı güzelleştiren değişen duygularıydı, ilk günki gibi bakıyordu Ayuka'nın gözleri artık Hanma'ya. Temiz bir sayfa açmış ayrıntıları konuşuyorlardı.
"Tedavi olman hala şart ama." Lokmasını bitirip devam etti "3. Bir kişiyi eklemeden kendi aramızda halletmek istiyordum ama başarabilir miyiz bilmiyorum."
.
.
."Çift seansım var şimdi, müsait olunca dönerim sana." Telefonu kapatmasıyla kapı çaldı. Kısa bir konuşmadan sonra sorunu bulmak çok da zor olmamıştı. Dinledikçe daha da büyüyordu. "Yani şimdi, seni eve kapattı." "Evet." "Aylarca dışarıyla iletişimi yoktu." "Evet."
Kadın gözlüklerini çıkartıp burnunu ovdu. "Anlaşılan bir birimizi uzun bir süre göreceğiz.
.
.
.
"Hanma! İş başrum!" "Kabul mu olmuş?" "Yok ama ilk değerlendirmeden geçmiş!" "İş illa şart mı? Yorulacaksın boşu boşuna." "Yorolacokson boşo boşono." Kafasına vurdu "Salak, ışığı kapa artık uyumak istiyorum." Ayuka yatakta döne döne Hanma'nın kucağına geldi "Direkt uyuyacak mısın?" Derin bir nefesten sonra Ayuka'yı altına aldı "Evet, bazıları senin aksine iş yorgunluğunu biliyor."
.
.
.
"Hadi ama somurtma." "Ayuka, kadının beraber gezin derken bunu kastetmiyordu." İç çamaşırı mağzasına girmişlerdi. "Şunlara bak çok tatlı!" "Kabak gibi duruyorum, hangisi onlar mı tatlı?" "Tek erkek değilsin rahatla." Hanma başka bir çamaşırı tuttu "Bunlar daha tatlı." "Deniyeyim mi!" Hanma eliyle ağzını kapadı. "...kişiliğini yansıtmaz." Ayuka'nın özgüveni zedelenmişti "Tatlı değil miyim?" Hanma diğer çamaşırlara bakıyordu "Tatlısın, yatakta değilken çok tatlısın." Eline siyah bir gecelik takımı aldı "Yatak için "tatlı" dan çok böyle şeyler sana daha uygun." Elinden aldı "Deniyoruz o zaman!" "Ben burda bekliyorum seni." "Hadi~" ...Ayuka bir süre sonra işe girdi, Hanma ise Kisaki'nin yanına düzenli gitmeye başladı. Hanma'nın belirtileri yüzünden seanslar uzadıkça uzadı, bir şekilde mutlulardı, bir şekilde hatalar affediliyordu. Her şey yoluna giriyordu.
"Tokyo'dan tanışıp denize yakın bir ev mi tutsak, herkesten, her şeyden." "Kisaki'yle sandığından büyük bir gelecek planımız var, tatile gideriz."
Bu sefer Ayuka Hanma'nın hoşuna gidecek şeyler söylese bile. Hanma başa sarmak istemiyordu.
"Çok anlıyormuş gibi şu kağıtları okumayı bırak." "Pazar günü evde olmamı beni rahatsız etmek için mi istedin." "Yine işinle meşgulsün ne anlamı var!" Kağıtların altına, Hanma'nın dizlerine koydu başını "Kim işine bu kadar düşkün olacağını düşünürdü ki?" Hanma kağıtları masaya koydu "Gucci koleksiyonu yapacak kadar zengin olmak ister misin?" "Tabiki!" "O başını sikime sürtmeyi bırak." Ayuka kollarını Hanma'nın beline sardı "Off~"
.
.
.
Hanma iş çıkışı Ayuka'yı aldıktan sonra ikisi de yemek yapamayacak kadar yorgun oldukları için Akşam yemeğini dışarda yemeye karar verdiler. "Altakilere laf geçirmek günden güne zorlaşıyor." "Hı hı." ""Ama bu yasa dışı" evet dostum seni kiim işe aldı!" "Hanma illegal işlerle uğraştığıniı tüm lokanta duymak zorunda değil." "Duysunlar." "Tamam banna bir salata içinde havuç olmasın, onun için de suşi, soslar menüye dahil değilse hepsinden koyun." "Kendi siparişimi kendim verebilirim." "Söylenmekten garsona bakmıyorsun ki."Sessiz bir yemek yeme sürecinden sonra Hanma içkiler dolarken konuştu "Asistanımı kovucam." "Niye." "Yerini çalmaya çalışıyor." "Naptı?" "Yapabilir mi? Her neyse onun yerine sen gel." "Ne?" "Yanımda olman daha iyi." "Şirket yakında geliri iki katına katlayacak, şimdi yanımda olursan ileride hisselerden daha fazla pay almamızı sağlayacak konuma getirebilirim seni." "Büyük işler büyük kazançlar~ pek benlik değil." İçki bardağını başına dikti "Ama hangi aptal bunu reddederki!"
⸻
Evet millet, anlayabileceğiniz sona geldik. Bir bölüm daha ve bitireceğiz. Cidden her kitapta daha da duygulanıyorum, çünkü siz kitabı bırakırken ben kitabın okuyucularını bırakıyorum. Kitap istediğim kadar oy almadı, ama bir sürü takipçi ve harika yorumcular kazandım. Okuyan herkese teşekkür ederim. 69 kişi olduk ve gerçekten çok sevindim. Bu benim yolun başındayken istediğim 3. Ve son hedefti, belki az ama benim için anlamlı. Fazla boş yaptım, kendinize iyi bakın ve son bölümü bekleyin♡