PROLOG

67 5 4
                                    

PŘED 9 LETY

WILLIAM:

"Žáci, tohle je vaše nová spolužačka Katherine." Pronesl učitel, když do třídy vstoupil v těsném závěsu s tou rudovlasou dívkou. Skoro nikdo ji nevěnoval pozornost, kromě mě. Nikdy jsem nespatřil hezčí dívku než byla ona.

Byl jsem štěstím bez sebe, když ji posadil vedle mě. Sice nikdo vedle mě neseděl, ale kdyby ano, tak bych jej vyhodil.

"Jsem William," usmál jsem se na ni. Čekal jsem, že by mi svůj úsměv oplatila, ale to neudělala. Svůj pohled jsem z její tváře upřené k učitely, který zrovna něco vykládal upnul na její postavu. Měla sice menší prsa, ale ten zadek, ten byl pěkně tvarovanej, kulatej a velkej.

Na sobě měla bílé upnuté tílko a černé krátší kraťasy. Vlasy měla volně přehozené z boku na rameni. Její zářivě modré oči byly upnuté k učitely. Když konečně na mě promluvila všiml jsem se jejího nádherného britského přízvuku, který mi rezonoval po celém těle. "Můžes na mě přestat zírat?" Byla její první slova vůči mě. Sice byla vytočená a nejspíš i iritovaná mou přítomností, ale mě to vůbec nevadilo, spíše se mi to na ní líbilo. Nebála se otevřít pusu a postavit se druhému protějšku.

"Nezírám," odvětil jsem a lehce zatřáskl hlavou v nesouhlas. Tázavě bez jediného slova nadzvyhla obočí a na čele se ji vytvořily nepatrné vrásky. Prokoukla mě. "Promiň," zašeptal jsem a pokrčil omluvně rameny.

"Takto zíráš na všechny nováčky?" Tázala se mě. Její otázka mě lehce zarazila. "Jen na ty pěkné," odvětil jsem popravdě. Tedy skoro popravdě. Takto jsem nikdy na nikoho nezíral, pouze na ni. Plál v ní plamen stejně žhavý jako byly její vlasy. Její odhodlání a duch byly neúprosně odhodlané zničit kohokoli, kdo by se ji postavil do cesty.

Má odpověď ji zřejmě pobavila, na tváři se objevil úsměv, který nedokázala skrýt. Možná ani jej nechtěla skrýt. "Jsi průhlednej." Pronesla a její úsměv se vytratil společně s jejími slovy.

"Asi už to tak bude nebo mě prokoukneš jen ty." Pronesl jsem odhodlaně. Zřejmě jsem na ni udělal dojem a svůj názor již na mě měla. Chtěl jsem ji dokázat, že rozhodně nejsem jako ostatní kluci na škole. Nešlo mi o to se ji dostat pod sukni, i když možná trochu ano, ale šlo mi o to ji pořádně poznat a možná dokonce s ní i být.

Udělám cokoli pro to, aby si mě měla ráda. A jednoho dne budeš mou.

I WANNA BE YOURS 3 | (CZ) | (Joseph Quinn × reader)Kde žijí příběhy. Začni objevovat