16

40 3 4
                                    

SOUČASNOST

WILLIAM

Rval jsem svou pýchu do ní, co to šlo. Hluboko a tvrdě. Nemohl jsem si vůbec pomoc. Nebylo to žádné milování, šlo jen o šukání. A bylo mi jasné, že to Emily zřejmě také vycítila.

Od doby, co jsem poznal Emily se málokdy stávalo, že bych ji jen šukal, s ní jsem se konečně miloval. Šukání bylo pro mě nejpodstatnější v době na vysoké školy – dostával jsem tím z hlavy nechtěné myšlenky a své problémy tím zastínil na chvíli. Jenže od doby, co jsem měl Emily jsem žádné problémy neměl až do teď – Sebastian a nechtěná minulost.

Nechápal jsem, jak se ten kretén mohl dozvědět o mé minulosti s Katherine, ale vydírat se tím kreténem jsem se nehodlal. Kopl jsem do sebe několik panáků a sklenic šampaňského, zatímco se mi snažil nakecat, že to vše poví Emily a tím mě zničí a následně jsem mu dal, co si zasloužil. Emily jsem to říct nemohl, nepochopila by to. Pořád by se vyptávala na mou minulost a tím jsem ji zatěžovat nehodlal. Nehodlal jsem se vracet tam zpátky do temných koutů, kde se všechno nakonec zvrtlo. Ona by to nepochopila, nikdo by to nepochopil.

Chytl jsem Emily jednou rukou za krk a pevně ji zmáčkl. Vzdychala mi usilovně do úst. Tobě se to líbí jo? Jsi stejně zvrhlá jako já, pomyslel jsem si a přirážel ještě více.

Emily měla zapletené ruce v mých vlasech a tahala za ně. Strašně moc mě to vzrušovalo, jenže do myšlenek i při podělaným sexu se mi vkrádal Sebastian. Nejraději bych mu tu jeho prořízlou hubu zavřel pro vždycky, jenže mě Emily dostala z rudého vidění z transu, který vždy zažívám při bitce.

„Williame," sténala mi Emily do úst. Druhou rukou jsem si sundal obě ruce z mých vlasů a pevně je sevřel.

Když jsem ho z ní vytáhl, aniž by se jeden z nás udělal, našpulila rty na protest. Ještě nemá dost. Otočil jsem ji k sobě zády a ohnul ji přes kuchyňskou linku. Jendou rukou jsem ji hlavu zahnul dopředu a namotal si její vlasy do dlaně mezi prsty. Druhou rukou jsem ji pevně chytl pod krkem a znovu jsem do ní zajel. Lehce sebou cukla, když jsem bez varování do ní zasunul.

„Ach," sténala hlasitě stejně jako já.

Potřeboval jsem ty myšlenky na toho mamrda vyšukat z hlavy. Nechápal jsem, proč se ochomýtal kolem Emily, ale nelíbilo se mi to.

„Jestli se ji jenom dotkneš nebo se na ni špatně podíváš, zabiju tě." Pronesl jsem skrz zaťaté zuby k Sebastianovi, když projevil náznak svých zvrácených úmyslů s Emily.

Hlavou mi běžel ten kretén a jeho slova: Co řekne ta tvoje květinka až se dozví o Katherine celou pravdu?" Uhodil hřebíček na hlavičku. Na tváři měl potměšilý úsměv a jeho tón hlasu byl vyzývaví. Zkoušel mě. Chtěl mě vyprovokovat, a to se mu povedlo. V tu chvíli jsem viděl pouze rudě. Chtěl jsem z něj vymlátit duši.

„To bolí," zaslechl jsem, ale před sebou viděl tu jeho podělanou tvář. „Přestaň."

Co? Namísto Sebastianovi tváře se přede mnou zjevila Emily. Sakra.

Povolil jsem své sevření a uskočil stranou. Natáhl jsem si trenky, které jsem měl u kotníků a zahleděl se na ni. Ve tvářích měla náznak slz a tvářila se zděšeně. Krk měla lehce zarudlý a mě v ruce zůstalo pár jejích vlasů.

„P-promiň," zakoktal jsem a zamnul si zpocené ruce. Emily mě mlčky sledovala a mnula si zarudlou skvrnu na krku od mé dlaně. Do prdele.

„To nic," zašeptala tiše a ruce spustila z otlačeného krku. „Můžeme pokračovat, jen buď prosím...něžnější."

Ona chce pokračovat? Ne, já nemůžu, už ne. Nesouhlasně jsem zakroutil hlavou.

„O nic nešlo," zaprotestovala. „Já už nemám chuť," zalhal jsem a zamnul si zátylek. Mlčky mě pozorovala. „Je to mnou?" Zašeptala. Mlčel jsem. Netušil jsem, co na to říct. Nebylo to ní, bylo to mnou. Nedokázal jsem z hlavy dostat všechny ty sračky – Sebastianovy kecy a výhružky a návrat Katherine do Anglie. „Omlouvám se," promluvil jsem konečně. Mlčela.

Přistoupil jsem o krok k ní blíž, ale ustoupila stranou. „Omlouvám se," zopakoval jsem tiše. Emily měla zvednuté ruce v obrané pozici – hnusil jsem se ji. Sklopil jsem zrak k zemi a odešel do ložnice.

Posral jsem to. Moc jsem to posral.

Popadl jsem telefon a vytočil telefonní číslo. Musel jsem odtamtud vypadnout a s někým si promluvit. Krk jsem měl sevřený a do plic jsem sotva dostal trochu vzduchu.

Zvedni to. Prosím, zvedni to.

I WANNA BE YOURS 3 | (CZ) | (Joseph Quinn × reader)Kde žijí příběhy. Začni objevovat