8

45 4 2
                                    

PŘED 8 LETY

WILLIAM

„Musím to říct rodičům," plakala Katherine vedle mě na mé posteli a v ruce svírala těhotenský test. „Nemusíš," zaprotestoval jsem. „Zvládneme to."

Nechtěl jsem, aby jim cokoli říkala. Oni netušili o tom, že jsme spolu několikrát spali i když jsme měli ochranu, tak se bohužel stalo. Katherine byla těhotná a já jsem byl nadšený. Nechtěl jsem, aby jim cokoli říkala, protože by zbytečně vyšilovali. Už takto mě nesnášeli za to, kdo je mým otcem – dělali jako by si každý mohl vybrat rodiče.

„Ale je nám sotva patnáct," zasýpala tiše. Hlas se jí lámal a z očí ji neustále utíkaly slzy. Vůbec z toho nebyla nadšená jako já, spíše byla frustrovaná. Já se poprvé vylekal, když mi to pověděla, ale pak jsem se vzchopil – budu lepší otec, než kdy byl můj, slíbil jsem si.

Katherine se hroutila z toho, že jsme příliš mladí na rodičovství, ale mě taky máma měla poměrně brzo.

„Přihlásím se na vysokou, aby tví rodiče viděli, že nejsem břídil." Započal jsem svůj plán v domněnce, že ji do uklidní. Marně. „Začnu chodit do práce a na brigády," pokračoval jsem, ale její pláč neustal.

„Seženu nám bydlení. Není se čeho bát."

Katherine pořád plakala a plakala. Žádné z mých slov ji nemohlo přesvědčit, jedině činy. „Podám přihlášku na vysokou ještě dnes."

„To nezvládneme," promluvila konečně skrz brek Katherine. Její hlas jsem vůbec v tu chvíli nepoznával. Ničilo mě ji vidět takto na dně. Srdce mi bušilo jako o závod a zároveň se lámalo na milion kousíčků s každou její slzou.

„Vezmu si tě za ženu," dodal jsem, a to její brek již utišil. Netušil jsem, zda ji uklidnila má slova či ji došel dech a síla na ronění slz. Mlčela a se skleněnýma očima mě sledovala. Myslel jsem to vážně, sice jsem byl mladý, ale musel jsem něco udělat. Bohužel nezbývalo nic jiného než opravdu zajít za jejími rodiči a říct jim to.

Ještěže její rodiče nejsou tak debilní jako můj otec, pomyslel jsem si. Prohrábl jsem si lehce zpocené vlasy. Její rodiče to pochopí.

„Zajdeme za tvými rodiči a vše jim vysvětlíme."

I WANNA BE YOURS 3 | (CZ) | (Joseph Quinn × reader)Kde žijí příběhy. Začni objevovat