Kelimeleri demek kolay gelir insanlara "seni seviyorum" demek basittir. İnsanları bu bir cümle, iki kelime, altı heceyle kandırmakta basittir. Ama o altı heceyi yaşamak, yaşatmak ve hakkını vermek zordur. Çünkü bunu başarabilmek için kalp, sabır, anlayış, cesaret ve karşılık gerekir. Bende ise bu gerekli olan beş şeyden sadece üçü vardı. Eminim tahmin etmek zor değildir, kalp, sabır ve anlayış. Ama işte asıl olmayanlar beni o iki kelimeyi söyleyememeye ve yanlızca yaşayıp yaşatamayarak hakkını vermemeye itiyordu. Onlar ise cesaret ve karşılıktı.
Kim Taehyung ortaokuldan beri yanımda olan ve sevdiğim baskın alfa. O beni şimdiye kadar ve sonsuza kadar arkadaş gibi görsede bir sorun var. Oda benim ona karşı o hisleri barındıramadığım. Onu seviyorum, hatta deli gibi aşığım ve bunu değiştirmeye çalıştım defalarca denedim sadece bir dost gibi bakmaya çalıştım çok kararlı bir şekilde kaşlarımı çatmış kendime kızarak denedim ondan uzak kalmaya çalıştım ama her seferinde minik bir seslenme, belime sarılan benim kollarımdan uzun olan kollar ve eşsiz fermonlarının korumacı kokusu istemsizce kaşlarımı düzeltmeme ve ne kadar canımı yaksada kollarımı boynuna sarmama sebep olmuştu, ne kadar canımı yaksada onu sevmeme.
Taehyung'la tanıştığım gün ona hayran olmuştum. Başta sadece bir hayranlıktı bilirsiniz o benden uzun ve yakışıklıydı çünkü. Sınıf öğretmenimiz onu benim yanıma oturtunca kalbim kuş misali havalanmıştı sanki.
Bu hayranlık yıllar geçtikçe onun vücudu yapılandıkça ve dahada yakışıklı oldukça hoşlantıya dönüşmüştü ve ben ne kadar inkar etsemde o inkar ettiğim sürede asında ben ona daha çok bağlanmıştım ve ne zaman olduğunu anlayamadan onun aşkına tutulmuştum.
Lisenin ortasında herşey daha karma karışık olmaya başlamıştı. İkinci cinseyetlerimiz ortaya çıktıktan sonra Taehyung baskın bir alfa olduğu için bütün omegalar hatta betalar ve bazı alfalar dahi peşinden koşmaya ve onunla flört etmeye başlamıştı asıl sorun şuydu ki Taehyung onlara karşılık veriyordu ve genelde iki gün süren en fazla bir hafta süren ilişkiler yaşayıp duruyordu ve bu gözümün önünde bir sürü ilişki yaşadığı anlamına geliyordu ve bu canımı yakan ve ondan beni uzaklaştıran bir şey haline gelmişti o zamanlar ki ondan uzak kalmam bir ay kadar sürmüştü çünkü her ne kadar okulda duyulmasın diye çabalasamda fermonlarımdan dolayı baskın omega olduğum okulda duyulmuştu ve alfalar sürekli cinsel ve duygusal tekliflerle gelmeye başlamışlardı ve son nokta ise ilk kızgınlık yaşadığım zaman olmuştu. Her ay tekrar edicek olan kızgınlığım ilk defa ortaya çıktığında bir şey anlayamamış ve tualette kıvranırken konturolsüzce fermonlarımı etrafa yayarken bir sürü dolusu alfa tualete girmeye çalışmıştı. Tam olarak nelerin olduğunu hatırlamıyordum bile aslında bunlar Taetae'nin dedikleriydi. Hatırladığım tek şey ter içinde nefes almakta zorlanırken, omegamın kulaklarını ve kuyrğunu ortaya çıkararak alfa istermesi ve kapıdan tekmelenme sesleri gelmesiydi. Daha sonra sesler kesilmiş ve içeri Taehyung girip beni kucaklayarak evime götürmüştü. Bu olaydan sonra ise o ilişki yaşadığı kişilerle ben yanındayken terslemiş konuşmamış hatta yan yana bile gelmemişti ama elbette biliyordum başkalarıyla konuşmaya devam ettiğini. Ben ise o olaydan sonra her kızgınlığa girdiğim zaman bastırıcı kullanmış fermonlarımı her zaman saklamaya çalışmıştım ve asla serbestçe dışarı salmamıştım sadece boynuma burnunu dayan biri fermonlarımın kokusunu alabilirdi ve tabiki buda Taehyung' tan başkası değildi.
Lise'nin sonu herşey daha karışık hale gelmişti. Taehyung ailesini evlerini taramalarının sonunda kaybetmişti, bu olaydan sonra Taehyung'un ailesinin mafya olduğunu öğrenmiştim ve Taehyung liseyi bırakarak bu işlerin başına geçmişti. Ne iş yaptığına dair fikirlerim vardı elbette ama hiç şahit olmamıştım yada hiç bu konu hakkında konuşmamıştı. Sadece bazen bazı geceler ben onun büyük evinde ve büyük yatağında yorgana sarılmış bir şekilde onu beklerken o işine gider ve geri geldiğinde oldukça yorgun olurdu. Böyle zamanlarda yanlızca ona sarılarak birlikte uyurduk.
Hayatım tamamen düzene girmiş durumdaydı. Artık canımı yakmıyordu ona aşık olmak alışmıştım ve oda eskiden lisede olduğu gibi sevgililer yapmıyor ve işi ve benim dışımda hiç bir şeyi önemsemiyordu. Evden okula, okuldan eve bir rütinim vardı. Lise bitince ailemin istediği üniversiteyi okumak şartıyla Taehyung'un evine taşınmıştım. Ve mutluydum. Her ay süren kızgınlık zamanında o otele giderdi ve bir hafta sonra geri dönerdi bense kızgınlık zamanımda baskılayıcılarımı alır ve sağlıksız bir hafta geçirirdim.
Evet artık hayatım bundan ibaretti omzumda gittikçe ağırlaşan dost yalanı altında eziliyordum yanlızca ama bu sorun değildi artık. Mutluydum. Yada kendimi kandırıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First And Last Love |Taekook|
Fanfictionİki bir birine aşık dost. |omegaverse| |alfatae&omegakook|