"Bizim alfamız"

640 37 12
                                    

"Baby, I'm a sociopath
Sweet serial killer
On the warpath
'Cause I love you just a little too much
I love you just a little too much"

Kasedeki yumurtayı çırparken bir yandanda kalçamı bir o yana bir bu yana sallaya sallaya şarkıya eşlik ediyordum.

Evimize taşınalı 3 gün olmuştu ve bu üç gün öylesine dolu dolu geçmişti ki. Taehyung'la uyuyup onunla uyanıyorm birbirimize bazen ateşli bazense tatlı öpücükler veriyorduk. Bir sürü oyun oynamıştı oyun odasında. Sınama salonunda da filmler izlemiştik sarmaş dolaş. Onunla hiç sinemaya gidemediğimiz için bu gerçekten eğlenceli bir deneyimdi benim için.

Kahvaltılarını akşam yemeklerini birlikte hazırlayıp sohbetler ederek yemeklerimizi yiyorduk ama ilk gün tam mutfağı temizlemeye koyulmuşken buna engel olmuş ve hizmetlilerin olduğunu söyleyerek onların biz yokken temizliyiceğini söylemişti. Buna şaşırmıştım çünkü evde olduğum sürece hiç görmemiştim onları ama anlaşılan biz evdeyken etrafımızda olmamaları için tembihlemişti onları.

Şimdi ise ilk defa ondan önce uyanmış ve kahvaltı hazırlayıp ona süpriz yapmak istemiştim ama boynuma dokunan burun ve belime sarılan kollarla birden kasılmam şunu gösteriyordu ki bu süprizi tam olarak becerememiştim.

Arkamdaki bedenin kim olduğu bilincinde kaslarım gevşerken kafı yana yatırarak boynumda onun için daha geniş bir yer aç8p gözlerimi yumdum.

Minik öpücükleri yavaş yavaş boynumda gezindi daha sonra kulağımın arkasınada bir öpücük bırakıp kulağıma fısıldadı yeni uyanmış derin sesiyle.

"Günaydın."

Yumuşakça gülümseyerek kafamı ona doğru çevirerek yanağına bir öpücük bıraktım.

"Günaydın."

Eli üzerimdeki kendi tişörtünün eteklerine doğru gidip parmak uçlarını bacağımal sürterken yutkunarak yumurtlama geri dönmüş ve yumurtalarımı çırpmaya devam etmiştim.

"Üstünde kokum artık çok yoğun değil. Sanırım işharet kaybolmuş."

Bunu o kadar donuk söylemişti ki bir an üzüldüğünü ve ona işharetli kalıyım istediğini sanmıştım ama bunun olmıyıcağını bildiğim için beynimin sadece benim görmek istediğimin gördüğünü kendime hatırlattım.

Zaten insan arkadaşı gibi gördüğü birini neden işharetlemek istesin ki? Ama Taehyung bana aramızdaki şeyin arkadaşlıktan daha değerli olduğunu söyledi hem arkadaşlar öpüşmezdi biz neysek onlar öpüşürdü demi?

Bilmiyordum işte.

"Bu kadar üzüleceğini düşünmemiştim. İstersen seni tekrardan işharetleyebilirim."

Taehyung'un sesiyle kendime geldiğimde elimde durup duran kaseye bakmış ve bayadır çırpmadığımı fark ederek acaleyle konuşarak tevgaha doğru eğilmiş ve kapalı porselen kaplarında içinde kekik olanı aramaya başlamıştım.

"Neden üzüliyim canım? Zaten geçici bir şeydi."

Sonunda kekiği bulduğunda yumurtanın içine biraz katmış pul biberide bulup kafamı ona doğru çevirip sormuştum.

"İster misin?"

Bazen istiyor bazen ise istemiyordu o yüzden her yapışımda sormak zorunda kalıyordum.

"Olur."

Olumlu cevapla birlikte içine biraz onuda ekleyip tekrar güzelçe çırpmış o sırada oda belimden kollarını ayırıp sırrını tezgaha yaslayarak beni izlemeye başlamıştı.

Ocakta Taehyung gelmeden önce koyduğum tavanın altını açıp içindeki yağın biraz kızmasını beklemiş ve ardından güzel güzel çırptığım omletimi içine dökmüştüm.

First And Last Love |Taekook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin