Orta boyuttaki bir tuvele kalemimle boyuycağım şeyin kabasını çizerken aynı zamanında kafamda canlandırmaya çalışıyordum.
Güzel gözleri, yan profili...
Gözlerimi yumup bir süre öylece beklemiştim. Onu ilk kez çocukken gördüğümde bu kadar çok seviceğimi bilmiyordum. Bilseydim de onunla arkadaş olmaktan vaz geçmezdim ya orası ayrıydı.
Birlikte olduğumuz günden beri 3 gün geçmişti. Birbirimize eskisinden çok daha fazla temas ediyor, öpüsüyorduk ve ben o anı hala atlatamıyordum.
Her gece yatağa girdiğimizde yine birlikte olalım istiyordum en derinlerimi tekrardan keşfetsin istiyordum ama utandığım için bir atakta bulunamamıştım.
Ama bu gün yapıcaktım.
Gözlerimi yeniden açıp tuvale çizimimi yapmaya devam ediyordum ki telefonumdan bildirim sesi gelmesiyle durmuş ve mesajın Taehyung'tan gelmiş olabiliceği düşüncesiyle uzanıp kilit ekranı açıp bakmıştım ama gördüğüm şey kayıtlı olmayan bir numaradan gelen mesajdı. Ayrıca fotoğraf göndermişti.
Kaşlarım çatılırken telefonun şifresini girmiş mesaja girdiğinde gördüğüm fotoğrafla bir süre öylece bakmıştım ekrana. Boğazımda bir şeyler düğümlendiğini hissetmiştim.
Taehyung ve bir kız... Taehyung beyaz çarşaflı bir yatakta sırt üstü uzanmış yatıyordu üst bedeni çıplak ve altında sadece bir eşofmanı vardı kız ise onun tam olarak kasıkları üstüne oturmuş ve bir çeşit fantezi kyafeti giymiş gibiydi. Danteller, tüller, kedi kulakları...
Otel odasındalardı sanırım.
Bunun gerçek olmadığını biliyordum. Hayır kesinlikle biliyordum. Taehyung bana liseden beri kimseyle birlikte olmadığını söylemişti ki bu görüntü gerçek olsa bile lisedeyken olan bir şey olmalıydı ona kendimden çok güveniyorum derken bu sözde bir şey değildi.
Yinede sevgilinizin bir kadınla o pozisyonda olmasını görmek çok sinir bozucu olduğu için kapatıp ayağa kalkmış ve geniş tuvallerle doldurduğum odadan çıkıp en yukarıya yatak odamızın olduğu kata gelmiştim.
Evimiz gerçekten büyüktü iki kat çıkmış ve yorulmuştum.
Giyinme odasına girdiğimde Taehyung'un dolap bölümü açmış kendi minik tişörtümü çıkarıp sepete atıp Taehyung'un bol fermon kokan büyük bir gömleğini giyip altındaki şortuda fıngıtmış geri aşağı sekerek inmeye başlamıştım. O fotoğraftan sonra biraz olsun fermonlarının beni sarması omegamı rahatlatmıştı. O fotoğrafı gördüğünden beri çıldırmıştı.
Ayrıca bu sıralar hava gerçekten sıcak olmuştu bu yüzden en konforlu ve seksi şey kesinlikle Taehyung'un büyük beyaz ince gömleğiydi ve bol fermonlu.
Mutfağa gidip buz dolabından geçenlerde yaptığım browniden bir dilim tabağa koyup çatalda kaptığım gibi yine seke yukarı çıkıp giyinme odası önünden geçip spor salonundan bir farkı olmayan spor aletlerinin olduğu odamıza gidicektim ki. Giyinme odası önünde durmuş tekrar oraya girip telefonum ve tabağı ortadaki takıların okduğu ada gibi şeyin üstüne koyup baksırımı kalçamdan sıyırıp çıkarmıştım.
İç çamaşırlarımın olduğu dolabı açtığımda derin nefesler alıp veriyordum. Yapabilirdim.
En alt ve arkaya sakladığım minik kırmısı iç çamaşırını çıkardığımda bir süre kararsızlıkla bakmıştım. Benimle umarım dalga geçmezdi. Zaten bunu alırken de kırk takla atmıştım.
Yinede o minik iç çamaşırını giymiştim. Kalça Rama giren ince ipi hissetmemle kasıklarım biraz karıncalanmıştı kendimi seksi hissediyordum sanırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First And Last Love |Taekook|
Fanfictionİki bir birine aşık dost. |omegaverse| |alfatae&omegakook|