Taehyung ve Jungkook 5. Sınıf 2. Haftası
"Hey! Taetae~"
Büyük gözlü çocuk elindeki iki çikolatayla sınıfta sırasında oturan çocuğa doğru koştururken seslenmişti.
Arkadaşının seslenişini duyan çocuk ise kafasını defterinden kaldırarak ona bakmış ve sınıftaki herkesten daha da kısa olduğu için zıplayarak yanındaki sıraya zorla oturan sevimli çocuğu izlemişti.
Yanındaki yerine alan minik çocuk ona doğru döndü ve minik ellerindeki çikolataların tekini ona uzatarak kocaman gülümsedi.
"Bak sana aldım!"
Diğerine göre daha uzun boylu olan çocuk karşısında ona parlayan gözlerle bakan çocuğa ne kadar gülümsemek istese bile dudaklarını ısırmış ve ifadesiz yüzünden vaz geçmeyerek kaşlarını çatmış ve onu terslemişti. Sonuçta babasının sözünden çıkamazdı o kimseyle arkadaş olmaması için onu tembihlemişti ama gel gör ki bu minik çocuğa ne kadar kızsada kovsada iki haftadır peşinden asla ayrılmıyordu.
"Ben çikolata sevmem."
Minik çocuk bu tepkiye aldırış etmeyerek çikolatayı defterinin üstüne koymuş ve büyük olanın kulağına yaklaşarak minik dudakları kulağına deye deye fısıldamıştı.
"Ben sana bakmıyıcam söz yiyebilirsin."
Annesine minik olan kızdığında onun getirdiği yemeyi yemeyi reddediyordu ama annesi onun kulağına bu sözleri söyleyip arkasını döndüğünde aç karnına dayanamayarak yiyodu bu yüzden büyük olanında bunu yapıcağını düşünerek elindeki kendi çikolatasıyla arkasını döndü ve yere kavuşmayan ayaklarını sallayarak kendi çikolatasını yemeye başladı.
Anlamıyordu ama yakışıklı ondan uzun çocuk onun yanına oturduğundan beri ona küs gibi davranıyordu bu yüzden ona kimsenin küs kalmasına dayanamayan minik çocukta her fırsatta ona minik şeyler alıp peşinden ayrılamayatak ona kendini afettirmeye çalışıyordu sadece.
Büyük olan ise defterin üstündeki çikolatayı eline alarak ambalajını açarken kalbinde oluşan heycanları anlayamıyordu. Minicik ve peşinden ayrılmayan bu tatlı çocuk ona çok garip hisler yaşatıyordu. Neden sizce bu hisleri babası ilk ona kendi silahını temizlemesi için verdiği zamana benzetiyordu. Çok heyecan verici ve mutlu ediciydi. Ama babasının sözünden çıkamıyıcağı için bu arkadaş olayını babasına sormaya karar kılmıştı.
Çikolatasının yarısını yemişken çoktan minik çocuk ağzı yüzü çikolatayla kaplı şekilde büyük olana dönmüş ve kıkırdayarak çikolatalı ellerini yalamaya başlamıştı.
"Sözünü tut."
Küçük olan yine kıkırdayarak bu sefer yana doğru dönmüş ve ayaklarını sallamaya devam etmişti. Çikolatasını yemeye devam eden çocuk minik olanın bu daha ilkokuldaymışçasına hareketlerine karşı gülümsemesine engel olamamıştı. Normalde o yaştaki çocukların yapıcağı bu hareketlere akranları zorbalık uygular bebek diye dalga geçerdi ancak Taehyung'a Jungkook'un bu hareketleri çok sevimli geliyordu.
Çikolatalarını yiyen iki çocuk orada öylece oturmuş ve hiç bir zaman oradan kalmamak istemişlerdi minik düşünceleriyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First And Last Love |Taekook|
Fanfictionİki bir birine aşık dost. |omegaverse| |alfatae&omegakook|