Dudaklarından dökülen kelimelerle şokla gözlerim sonuna kadar açılırken dedikleri beyninde yankılanıyordu.
Bunun ne demek olduğunu ikimizde biliyorduk. Elbette o beni mühürlemek anlamında işharetlemek istemiyordu ama kokusuyla işharetlemek istediğini söylemişti.
Kokuyla işharetlemek sadece iki kurdun cinsel anlamda birlikteliğiyle olurdu. O halde o benimle şey mi yapmak istiyordu?
Aslında bir takıldığım konuda şuydu ki fermonlarım şu an konturolsüzce yayıldığı için etkilendiği için yani mı bunu istemişti?
Ben bunları düşünürken yüz ifadem tam olarak nasıldı emin değildim ancak böyle şeyler düşündüğümü anlamış gibi hemen biraz yüzümden geri çekilip burunlarımızı ayırırken konuştu.
"Seni işharetlememe izin ver derken bu mühürlemek değildi kokumla işharetlemek istiyorum ve bunuda senden uzak kaldığım sürede her hangi bir alfanın yaklaşamaması için tedbir olarak istiyorum yani ve biliyosun ki bunu yapmamız için şey yapmamız gerek seni ve kendimi biraz cinsel anlamda uyarmam."
Sonunu biraz gerginlikle söylemişti kabul edip etmiyiceğimi bilmediği içindi bu gerginliği sanırım.
Bende bilmiyordum ki ne demeliyim. Dediği mantıklıydı. Her ne kadar Yoongi Hyunglarla gidicek olsam bile yinede Tae'nin fermonları üstümde olsa kesinlikle daha rahat ederdim.
Ama bir yandan da bunu yapabilmek için yapıcağımız şey beni geriyordu.
Taehyung'a şimdi istemiyorum desem asla ikiletmeden onaylıyıcağını ve hiç dememiş gibi hayatımıza devam edebiliceğimizi biliyordum ama ben aslında bu zırvaladığım hiç birini düşünmediğimi fark ettim şu anda.
Tek düşündüğüm onun beni cinsel anlamda uyarırken yapıcaklarıydı ve bu bana şu an sadece altındayken kıvranma isteğimi uyandırıyordu.
Derin bir nefes vererek dudaklarımı aralamış ve gözlerimi yummuştum "yap."
Tek kelime. Her şeyi değiştiren bu tek kelimeydi.
Elini nazikçe çeneme koyup kafamı geriye atırmamı sağladığında saniyelik ona bakabilmiştim ve ardından dudaklarını boynuma kapatıp sayısız öpücük bırakmaya başladı.
Bu derin öpücükler başımı döndürürken bende bir şeyler yapma isteğiyle elimin altındaki saçları oksayara çok acıtmıyıcak şekilde çekiştirmeye başlamıştım.
Saçlarını çekiştirmemle anında boynumda hissettiğim dişler bir olmuştu bunu bekliyo gibi hırslanırken boynuma minik ısırıklar bırakmaya başlamıştı.
Boynumda oyalanırken elinin teki belimden ayrıldı ve gömleğimin düğmelerini açmaya başlamıştı.
Gömleğimin her bir düğmesini actıkça boynumdaki dudakları yavaş yavaş aşağı indi.
Köprücük kemiğime ordanda göğsüme doğru yol alırken saçlarımdaki ellerim kollarına inip şişkin kol kaslarını sıkarken altında kıvranmıştım nerdeyse.
Sonunda dudakları göğüs ucumla bütünleştiğinde hissettiğim hazzın tarifini edemezdim.
Gözlerim geriye doğru kayarken dudaklarım aralanmıştı ve o göğsümün ucunu hunharca emerken tek istediğim daha fazlası olduğu için kollarındaki tek elimi saçlarına daldırıp kendime daha çok çekmiştim.
İniltilerimi gizlemeye çalışarak dudaklarımı ısırmıştım. Şu an ne olduğunu dahi anlamıyordum her şey çok hızlı gelişmişti ve resmen şu an Taehyung göğüs ucunu emiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First And Last Love |Taekook|
Fanfictionİki bir birine aşık dost. |omegaverse| |alfatae&omegakook|