"Taekook bir kaç tur daha atsın mı?"

569 32 5
                                    

"Ah! Taehyung"

Dişleri omzuma serçe geçmişken artık ısırmadığı yeri kalmamıştır diye düşünüyor ama yeni bir yeri ısırıyla süslediğinde kaldığını anlıyordum.

Bu ikinci turumuzdu ilki o kadar zordu ki. Ben kızgınlığa girdiğini anlayıp bana sırıttıktan sonra beni serçe ters çevirmiş gömleği tamamen parçalayıp yırttıktan sonra kalçamı kaldırmamı sağlayıp beni köpek pozisyonuna sokmuş defalarca minik kırmızı ip üzerinden deliğimi dürtükleyerek girişimi zorladıktan sonra zaten sırılsıklam olmuş deliğim ve minik ipi kenara çekip içime birden sertçe girdiğinde daha fazla dayanamamış boşalmıştım ama sonra farkına vardığım şeyle onu zorlukla içimden çıkmasını sağlamış ve onun prezervatif takmak istemeyerek çocuk istediğini söylemesine rağmen zorlukla gözlerimi doldurup şu an olmaması gerektiğini anlattıktan sonra zorlukla takmasını sağlamıştım.

Ardından tekrar beni eski konuma getirip içime sanki hiç çıkmamış gibi girip en sert haliyle gelgit yapmaya başlamış gerçektende dediğimi yapmış ve çok sert davranmıştı.

Koltukta ilkimizden çok daha uzun süren bir boşalma geçirdiğimizde kızgınlıktayken çok daha uzun süre boşalmadığını keşfetmiştim.

Şimdi ise odamıza beni kucağında taşıyarak getirmiş ve yeni bir prezervatif taktıktan sonra bacaklarımın arasına yerleşmiş kendini deliğime sürtüyordu.

Omuzlarına tırnaklarımı geçirirken dolu gözlerimle gözlerine bakarak konuştum.

"Lütfen şu kilodu çıkarıyım. Çok ıslak rahatsız ediyor."

Bu dediğime yan bir şekilde gülerek sırıtmış ardından kafasını iki yana sallayarak beni reddederken konuşmuştu.

"Hayır çıkarmak yok. Parçalanana kadar üstünde kalıcak."

Bu dediğiyle mızmızlanırken o bu halime gülmüş ve eğilip boynumdan başlayarak öpücükler dizmeye başlamıştı vücuduma. Sert ol dememe rağmen bazen o kadar nazik şimdi yaptığı gibi öpücükler bırakıyordu ki vücuduma kelimeler ile tarif edemiyordum bana verdiği hissi.

Öpücükleri göğüsüme geldiğinde ilk önce tam kalbimin üstüne derin, sesli bir öpücük bıraktı. Kalbimin fiili bir şekilde eridiğini hissetmiştim bu öpücükle. Sanki eriyip yok olup gidicekti.

Öpücükleri arasında kafasını kaldırıp bana baktı öylece altında durmuş öpücüklerine odaklanmıştım.

En sonunda doğrulmuş bacaklarımı diz kapakları altımdan tutup kaldırıp bana doğru getirmiş bacaklarımı birbirine yapıştırarak diz kapaklarım neredeyse yüzüme deycek kadar beni iki büklüm yapıp ellerimi tutup kaldırmış ve bacaklarımı tutmamı sağlamıştı.

"Sakın ben diyene kadar bacaklarını bırakma."

Onu mırıldanarak onaylamıştım. Bu pozisyondayken deliğim tamamen gözleri önündeydi ve ben onu hiç bir şekilde göremiyirdum ve bu beni çok heyecanlandırıyordu.

Deliğim kasılıp gevşemişti heyecandan gözleri önünde. Şu an o kadar ıslaktım ki deliğimden akıp kuyruk sokumuma doğru sıvımın aktığını hissedebiliyordum ve bu çok kaşındırıyordu içim çok kaşınıyordu.
Yatakta biraz hareketlenme hissettim. Ardından yan tarafa baktığımda komidinden makas çıkardığını görmemle gözlerim kocaman oldu. Kilodu kesicekti büyük ihtimalle.

Ayrıca o komidin büyülü falan mıydı? Her şey vardı içinde. Benim tarafımda ise sadece birkaç oje, tırnak seti ve tarak, çorap falan vardı.

Makasın soğuk metalini yavaşça kalçamda gezdirdiğinde istemsizce kasılmış ve deliğim tekrar kasılıo gevşemişti.

En sonunda minik tam deliğim üstüne gelen ince ipi kesmiş ve makası başka bir yere fırlatıp atabildiği en sert şaplağı çıplak kalmış deliğime atmış ve birden beni döndürüp yüz üstü dizlerim ve kollarım üstünde durmamı sağlayıp kalçama bir şaplak daha atmıştı.

First And Last Love |Taekook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin