♡7.♡

127 5 0
                                    

- Éjjel is nyöszörögött, biztos az a baja... - vonta meg a vállát Suga, mire engem mintha fejbe csaptak volna, úgy ért a mondata...

- Amm... Finom volt a kaja, köszi srácok. Megyünk csinálunk valamit? - mentett ki Jimin, mert látta, hogy mindjárt kiesnek a szemeim kb. Csak bólintottam egyet és felálltam, hogy vele menjek.

- Várj, Roksanne, válthatnánk előbb pár szót...? - pattant fel a helyéről Jungkook, olyan sebességgel, hogy majdnem nekem jött.

- Persze... Miért ne... - vontam meg a vállamat félve, nehogy a Taehyungal történtekről akarjon beszélni. Bementünk a szobájába, itt senki nem hallott minket.

(Szobák:
Lent: Suga, Namjoon, Hoseok, nappali, konyha, étkező
Fent: Taehyung, Jimin, Jin, Jungkook, vendégszoba, 2 fürdőszoba)

- Szóval... Mit szeretnél...? - néztem rá kínosan.

- Fuh... Amm... Szi... Szia... - bámult végig rajtam.

- Neked is szia, megint... - nevettem cukin.

- Szóval... Én amm... Nagyon nagyon tetszel... És... Szeretnélek jobban megismerni... Lenne kedved eljönni velem... Randizni...? - hajtotta le a fejét és végig úgy mondta. Végül is... Miért ne mehetnék bele? Taehyung kijelentette, hogy nem akar velem semmit se kezdeni, akkor miért is várjak rá?

- Hát... Legyen! Ééés, merre felé szeretnél menni, meg mikor? - mosolyogtam rá.

- Várj... Igent mondtál??? - kapta fel a fejét, én meg csak bólogattam.

- Hűha... Amm... Lássuk csak... Mit szólnál egy kávézóhoz, úgy, hogy oda sétálunk, aztán beszélgetünk ott? Mondjuk... Ma délután? - agyalta ki gyorsan.

- Nekem okés, ahogy szeretnéd! - kuncogtam.

- Megölelhetlek...? - tárta ki félve a karjait, mire nem mondtam semmit, csak szorosan hozzá bújtam.

- Uhh... Ez jóóó... - simogatta a hátamat, majd elégedetten engedett el, hogy ne váljon kínossá a helyzet.

- Akkor... Délután találkozunk! - intettem neki, majd mindketten mentünk a dolgunkra.

- JIMINNN - visítottam a szobájába érve és mellé ugrottam az ágyra.

- Na mi az? Mit akart Kookie? - nevetett.

- Elhívott randizniii - vigyorogtam.

- Legalább elfelejtheted Taehyungot... - forgatta a szemeit.

- Jah... Ne is emlegessük inkább, még a végén megjelenik... - sóhajtottam.

- Naaa, mit veszel fel? Smink lesz? Hajad hogyan? - kezdett felpörögni.

- Hát... Semmi különös nem lesz, a sima ruháimból valami, smink nem lesz, hajam kiengedve... - vontam meg a vállamat.

- Miii? Miért??? - akadt ki.

- Mert nem akarom, hogy olyannak ismerjen meg, amilyen nem vagyok. Ha így jó vagyok oké, ha nem, akkor nem kell velem lenni. - magyaráztam meg, mire bólintott.

- Igazad van. Akkor ráérsz... Mit csinálunk?

- Lustálkodunk - nyomtam a fejemet a párnába és magunkra húztam a takarót.

- Ahogy óhajtod- nevetett és leutánozta cselekvésemet.
.
.
.
6 órával később

- ROKSANNE KELJ FEL BASZKI!!! LEKÉSED A RANDIT!!! - ütlegelt Jimin egy párnával, mire felriadtam.

- Basszus basszus basszus nee! Hány óra?! - ugrottam ki az ágyból és értelmes ruhát kerestem a táskámban.

- Már 5... Mikorra terveztétek a randit? - sóhajtott.

- Igazából csak annyit mondtunk, hogy délután... - kaptam fel magamra egy egyszerű rózsaszín pulcsit és egy fekete farmert.

- Akkor jó... Cuki szett! Tetszeni fog neki! Na menj! - lökdösött ki a szobából és jött velem. Amíg lefelé mentünk kicsit igazgattam a hajamat, amint leértünk megláttam Jungkookot, Taehyungot és Hoseokot.

- Na, ezért a látványért megyek el most! - nézett rám elégedetten Jungkook.

- Te... Randizni viszed vagy mi? - motyogott Taehyung.

- Igen. Miért, baj? - szomorodott el Jungkook.

- Dehogy. - mondta mereven Taehyung, és amint Jungkook elfordult olyan ellenszenvesen nézett rá, hogy csak na.

- Mehetünk, Hercegnőm? - állt elém Jungkook. Haját megigazította, ugyan olyan fekete nadrágot viselt mint én és ugyan úgy pulcsit, csak kéket.

- Na, itt a gerle pár? - lépett be Namjoon a helységbe.

- Figyelj Namjoon, vigyázok rá oké? - mentegetőzött Jungkook.

- Azt ajánlom is. Na menjetek, érezzétek jól magatokat! - ölelt meg minket, majd kiment.

- Akkor... Sziasztok! - mosolyogtam, majd Jiminhez még oda mentem megölelni.

- Vigyázz vele azért, oké? - suttogott.

- Oké... Te meg figyelj Taehyungra... - suttogtam vissza. Bólintott, majd elváltunk és mentem Jungkook után.

- Kész vagy, Hercegnő? Ölelsz még meg valakit, vagy mehetünk? - nevetett édesen.

- Hoseok? - néztem rá mire bólintott és szorosan átölelt.

- De cuki - nevetett Jungkook és amint elengedtem Hoseokot hátulról átölelt. Elpirultam kicsit, végig simítottam a derekamon lévő kezén, majd szembe fordultam vele.

- Azért nem kell első randin megdugni. - nevetett Taehyung. Ironikus.

- Te csak meg se szólalj - morgott rá Jimin.

- Minden oké, srácok...? - nézett ijedten rájuk Kookie.

- Hé, nyugi Jimin. - motyogtam magam elé.

- Menjetek inkább, mielőtt kitör a háború. - forgatta a szemeit Taehyung.

- Gyere Jungkook - ragadtam meg a csuklóját és kihúztam a házból.

- Mi volt ez az előbb...? - motyogott Jungkook pár perc kínos csend után.

- Semmi különös... Tegnap kicsit összekaptak, mert Jiminnel aludtam nem vele... Ennyi. - kamuztam egy újabbat.

- Mondjuk velem is aludhattál volna... Persze nem muszáj, nem erőltetek semmit. - de ismerősen hangzik ez a mondat...

- Majd meglátjuk - döntöttem el magamban, hogy inkább maradok Jiminnel, mert ő biztosan nem akar semmit.

- Itt vagyunk! Látod, nem volt messze. Gyere, foglaltam asztalt. - mosolygott és lágyan a kezemet fogva húzott maga után. Gyönyörű hely volt, nagyon letisztult, kicsit talán feszengtem is volna, ha Jungkook nem pulcsis szettben jön. Összességében nagyon elegánsan hatott az egész. Szembe ültem vele, így jobban láttuk egymást.

- Jó estét, mit adhatok? - állt mellénk egy kb. 30as éveiben járó pincér.

- Hercegnőm, mit kérsz? - kuncogott Jungkook, mire kicsit elpirultam. Mások előtt sem szégyelli... Nem úgy mint EGYESEK.

- Nem tudom... Nem akarok pofátlan lenni... - motyogtam.

- Kicsim, nyugodtan, oké? Amit csak szeretnél, amennyit csak szeretnél! - tette a kezét a kezemre bíztatóan. Nézegettem az étlapot, kiszúrtam pár nagyon jó dolgot, de végül csak kettőt választottam.

- Egy... Nutella tortát és egy barackos túró tortát szeretnék! - mosolyogtam a pincérre.

- Én is egy olyan Nutella tortát, meg egy banánhajót szeretnék!

- Rendben... Italt hozhatok? - írkálta fel a rendeléseinket.

- Amm... Nincs valami páros ajánlatuk? - kuncogott Jungkook.








KIM TAEHYUNG FF. (BTS)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora