♡15.(18+)♡

178 4 0
                                    

- Még tegnap este, szóval ráérek... - simogatta nyakamat ahogy csókolgattam és éreztem, hogy vigyorog. Ránéztem, és így is volt.

Váratlanul, a nyakamnál maga felé vonva szüntette meg a levegőt köztünk, ajkainkat szorosan egymásnak tapasztotta. Megnyalta felső ajkamat, bejutást kérve nyelvének számba, amit azonnal meg is adtam neki. Nyelveink édes táncot jártak, csak hosszú percek múlva váltunk el, levegőhiány miatt.

- Azt hiszem, ezt jól megtanítottam neked... - harapta be a száját amikor rám nézett, arca kipirult, száját egy részen szét is haraptam szerencsétlennek, annyira beleéltük magunkat.

- Hát igen, tudod, ha jót akarsz magadnak, neked kell megtanítanod... - nevettem, ezt ő is viszonozta, majd alsó ajkamhoz tette hüvelyk ujját.

- Asszem kicsit elkalandoztam... - kuncogott, ahogy felmutatta ujját, rajta a véremmel. Újra elnevettem magam és ugyan ezt megcsináltam vele is.

- Én is, nyugi - belemostuk ujjainkat a vízbe, hogy lejöjjön a vér, majd Tae váratlanul számnak nyomta két ujját. Összehúzott szemöldökkel néztem, nem értettem mit akar.

- Nyisd ki azt a szép szád, Hercegnőm... - tettem amit kért, kinyitottam a szám és szopni kezdtem ujjait, ő pedig beharapott szájjal figyelte ezt. Megfogtam a kezét és úgy folytattam, mintha "máson" csinálnám ezt. Pár perc múlva szólalt csak meg.

- Azt hiszem ez menni fog... De nem most. Most téged kényeztetünk, holnap kicsi szülinapos leszel! - vigyorgott rám, majd felemelt és a kád szélére ültetett. Kíváncsian néztem mit akar.

A következő pillanatban már a combjaimat cirógatta, egyre feljebb és beljebb. Széttolta a lábaimat és közéjük férkőzött. A kádban térdelve kezdte puszikkal ostromolni combom beljesét, arca alig 2 centire volt nőiességemtől és egyre csak közeledett felé.

Mikor oda ért, folyamatosan a szemembe nézve, lassan végig nyalt amúgy is nedves szervemen, számat beharaptam, hogy ne nyögjek fel az érzéstől, majd ezt a mozdulatot ismételte egyre gyorsabban és durvábban. Kezeivel derekamat simogatta közben, néha finoman bele mart a bőrömbe, amitől mégjobban nyögnöm kellett, de nem tettem meg szerencsére, csak morogtam egyet.

Már majdnem a végét jártam, amit ő érzett, ezért szivatásból el akart húzódni, de nem hagytam és bal kezemmel tovább nem támaszkodva a kádba, hosszú, szőkített hajába túrtam és nekinyomtam fejét, hogy befejezze amit elkezdett. Rám vigyorgott, majd olyan tempóban kezdett újra nyalni, amit már nem bírtam nyögés nélkül. Az első szerencsére nem volt nagy, viszont amikor célba értem rendesen felvisítottam.

- Taehyuuung...! - nyögtem fel, mire ő lassított tempóján. Párat még végig nyalt rajtam, hogy ne hirtelen hagyja abba, majd leszedett a kádról és vissza tett a vízbe.

Hátra feküdt eredeti helyére, engem magára húzott, mint az előbb és... Taehyungosan lesmárolt. Hirtelen kiesett minden, nem figyeltem mi megy mellettem, pedig volt elég esemény.

Teljesen magához szorított, farkát óvatosan be vezette imént elvégzett munkája miatt sajgó nőiességembe, amitől belenyögtem a csókba. Kezeimmel nyakát simogattam, ő pedig derekamat szorongatta velük. Mikor elengedte a csókot mélyen szemembe fújta tekintetét, és halkan megszólalt.

- Mehet? - súgta ajkaimra férfias hangon, én csak egy aprót bólintottam.

Kezeivel megemelt kicsit és lassan elkezdte ki-be húzgálni bennem hatalmas férfiasságát. Felnyögtem volna, de megcsókolt, hogy ezt ne tegyem meg. Pár lökés után megszoktam és kibírtam nyögés nélkül, elkezdte kiszívni a nyakamat, éreztem, hogy ebből bizony nagy foltok lesznek.

- Mostmár én is kiszívhatom a tiédet? - suttogtam a fülébe, halkan lihegve.

- Persze Hercegnőm... - bólintott és kicsit elhúzta a fejét, hogy nyakához férjek. Kihasználta az alkalmat és durvábban kezdett dugni, én meg nyögés helyett inkább a nyakán vezettem le idegeimet.

- Miért hívsz Hercegnőnek...? - motyogtam nyakába.

- Miért, csak Jungkook hívhat így...? - lihegte fülembe.

- Hát... Nehm, de tőledh nehm tetszikh... Találjh khi valami sajátooot. - suttogtam és közben bele-bele nyögtem mondandómba, részben a rázkódástól, részben az élvezettől.

- Legyen... Gumimaci? - kuncogott, mire felnevettem akaratom ellenére is.

- Rendbehn... Baszkiiih... - hagytam abba a nevetést és próbáltam visszafogni nyögésemet.

Láttam az arcán, hogy kezd fáradni, szóval átvettem az irányítást és mozogni kezdtem. Nyugodtan elhelyezkedett, megkönnyebbülés látszott rajta. Így folytattam egy jó ideig, lassan ő is a vége felé járt már.

- Szállj leh... - lihegte fülembe.

- Mih...? - nyöszörögtem.

- Szállj le, el fogokh mennih... - motyogott, de hiába. Késő volt, mire felfogtam mit akar és le akartam szállni róla rámarkolt oldalamra, megfeszült és telibe belém élvezett.

- Tae... - néztem rá rémülten, de ujját szám elé tette.

- Nyugi... Most... Csak maradj egy kicsit... Ráérünk késöbb aggódni... - lihegett mégjobban mint eddig és oldalamat markolászva húzgálta még párszor bennem, amíg el nem mentem. Nem mondanám, különösebben meghatott volna, hogy elment bennem, előbb az érdekelt, hogy elmenjek.

- TAEHYUNGGG... - sikoltottam amikor elmentem, leszarva, hogy meghallják-e. Úgy is mindegy. Elment bennem, valószínűleg vagyok olyan szerencsétlen, hogy teherbe essek, jön a vita, megtartom vagy nem, blablabla. Nem érdekel már. Csak élvezni akartam a pillanatot vele.

- Mondd, hogy fogamzásgátlózol... - sóhajtott egy nagyot, mikor leszálltam róla és mellkasára döntöttem fejemet.

- Hát... Nem. - motyogtam.

- Az szép... Hát... A többiek elmentek boltba, csak Namjoon van itthon, ő meg úgy is tudja mi van. Szépen megjátszod magad, lefekszel Jungkookkal, ha terhes leszel most... Ráfogod. Megszülöd, felneveljük 8-an, aztán... Majd egyszer elmondjuk mi történt. - hadart kicsit kiakadva, mire egy kurva nagy pofont vágtam le neki.

- Takarodj innen... - húzódtam el tőle és könnyes szemmel néztem fel rá.

- Ugye nem gondoltad, hogy ezt bevállalom? - nevetett ki.

- Rohadj meg... - motyogtam, hangom megremegett, legszívesebben lerúgtam volna azt a nyomorék szőke fejét.

- Gumimaci, nyugodj meg. - közelített, de ellöktem.

- Azt mondtam takarodj innen! Soha a büdös életben többet ne érj hozzám! - sírtam el magam és konkrétan kilöktem a kádból. Kicsit meglepetten nézett rám a fürdőszoba szőnyegen ücsörögve, vizesen, meztelenül, de nem érdekelt. Látni se akartam.

- Hát jó. Bár úgy is te fogsz jönni sírva, hogy dugjalak meg újra. Ezt te is tudod. - vonta meg a vállát, majd a törölközőjét magára tekerve kilépett a fürdőből, az ajtót maga után becsukta.

Vizes térdeimre hajtottam homlokomat, azonnal sírni kezdtem. Baromarcú, mit gondol ez? Ő bassza el, aztán másra akarja kenni?


KIM TAEHYUNG FF. (BTS)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant