i broke his heart 'cause he was nice
he was sunshine, i was midnight rain
he wanted it comfortable, i wanted that pain
he wanted a bride, i was making my own name
━━━━━
"ben case 143 cezavinden 319 numaralı mahkum kim seungmin. ve bunu dinleyen kişi, evet sana sesleniyorum, kim bilir nereye yetişmek için düştüğün yollarda bu radyo yayınına denk geldin.
belki de denk gelmedin. bu konuda hiçbir fikrim yok açıkçası. hangi frekansta olduğumuza dair en ufak bir bilgiye sahip değilim. dışarıya sesimizi duyurabilme imkanı verildiğine göre, güzel bir şarkı bulma umuduyla kanalları ilerlettiğin ve trafikte arabanın radyo tuşunu bozacağın kadar ileride olmalıyız.
dediğim gibi, hiçbir fikrim yok. belki de üç aydır her cuma sabahı gerçekleştirdiğim bu radyo yayını bir yalandan ibarettir. hiç şaşırmam doğrusu. mahkumlar bile cuma günleri bu yayına denk geldiğinde direkt havalandırmaya kaçarken, oturup kimseye sesimi duyurmama izin vereceklerini sanmıyorum.
özellikle de sesimi topluma duyurmak istediğim için buradayken, bunun ihtimalinin neredeyse sıfır olduğunu görmezden gelerek 'kritisizm cumaları' yayınını başlatmış bulunuyorum.
üç aydır her cuma yaptığım gibi bu sefer de kritisizm adı altında konuşmak istemezdim fakat anlıyorum ki birileri sesini çıkarmadığı sürece düzen böyle ilerlemeye devam edecek. kendimi bu konu hakkında konuşmak zorundaymış gibi hissediyorum.
ah...
beni ilk kez dinliyorsan şayet, kim olduğumu ve ne saçmaladığımı merak etmiş olmalısın. başta da söylediğim gibi, case 143 cezaevinden 319 numaralı mahkum kim seungmin konuşuyor. the korea times'ın stajyer gazetecilerinden biriydim beş ay öncesine kadar. stajyer olmamı küçümsemeden önce newyork times'a sunduğum haberin uluslararası ödül kazandığını da belirtmekten gurur duyarım. gelecek vaat eden, parıl parıl milyonlarca gençten sadece biriyim ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sympathy for mr. vengeance ; minsung
Fanfictionminho'nun, ailesinin katili han jisung'dan intikam almak için hapishaneye girmesi gerekiyordu. [aynı isimli filmin uyarlaması değildir] [enemies to friends to lovers, unhealthy relationship, alternative universe - prison, mommy/daddy issues, slowbur...