Yoruldum. Derin bir insan yorgunluğu bu hissettiğim. Tüm insanlar toplaşıp üzerimden geçmiş ve hepsi hiç umursamamış gibi. Yoruldum.
Yapamıyorum. Çabalamıyorum bile.
Durdur dediler. Bırak düşünmeyi. Fakat dedim müzeyyen bu derin bir tutku. Benim tutkum. Belli ki tek taraflı.
wristcutters:
Benim.Arabamın altında bir karadelik, hep kendimi kaybettim.
Tüm kuralların üstünü çizdim. :)
İp koptu, ben öldüm. Sen gittin ve ben ölmeye başladım.
Sen gittin, ben tüm şiirleri terk ettim. Tüm şiirlerim yarım şimdi. Kim düzeltebilir ki eskisi gibi?
Tarif edemediğim duygular yüreğimde bir karadeliğe sebep oldu. Şimdi kim sarmak istese yaralarımı, yarada kayboluyor. Yara kaybolmuyor. Yara derinleşiyor. Geçmiyor.
Her şey yarıda kalıyor.
Gökyüzünde yıldızları görememek cehennem demi. Aynısı kimse seni anlamadığında da geçerli. Çünkü senin gecenin yıldızları sönüyor öyle olunca. Sen geçiyorsun, acılar geçmiyor.
Hiç zoru başarmadım. Hep kolaya kaçtım. Sonrasında her şeyden kaçmaya başladım. Gördüğüm en küçük tümsekten bile korktum zamanla. Aşamadım. İçim doldu ama taşamadım.
Hiç bir zorluktan kaçamadım. Hep yenildim. Pes ettim.
Ben herkesten vazgeçtim.
Yapamayacağım şeyleri istiyorum hep. Zamanla denizkızı gibi hissettim.
Uçmak istiyorum. Fazla yükseklerde uçmak ve bir daha yere inmemek. Düşmemek istiyorum bir daha. Uçmak istiyorum.
Gitmek istiyorum. Kalamam saramadığım yaralarla gitmeliyim. Kendimden ne kadar uzağa gidebilirsem o kadar uzağa gitmeliyim.
Kalmak istiyorum. Kalmak ve yaralarımı sarmak. Gidenlere el sallayıp kalanlarla yaşamak istiyorum. Yaralarıma çiçekler ekmek istiyorum.
Sevmek istiyorum.
Denizkızı koşmak istiyor. Ben ölmek istiyorum.
İkimizde imkansızı istiyoruz. Gerçekleşmeyecek biliyoruz. En çok canımızı bu yakıyor. Yok oluyoruz. Her şey yanıyor.
Belkide kalan gittiği için giden kalmak istememiştir.
Ben.. bilemiyorum.
211022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
being defeated by a butterfly while playing chess
Poetryeğer bir kelebeğe yenildiyseniz ve o kelebek sizseniz.