kimsin K?

46 5 0
                                    

Sevgili K,

Aslında K kim, neyin nesi ya da kime hitap ediyorum, bilmiyorum.

K kayıp.

K yalnızca benim için önemli. K benim korkularım, kırgınlıklarım, karanlıklarım. K benim kimsesizliğim.

Kırık kendim, K.

Evet.

Sevgili K,

Farklısın ve farkındasın. K, bir heykel gibisin. Soğuksun K, herkese soğuksun. Sadece dışın değil heykel gibi olan. İçin de öyle. K, sen heykelsin.

Odamdaki heykele bakıyorum ve aklıma geliyor, K.
Kimsin K?

K, herkes bana heykeli kırmamı söylüyor. Heykel benim, kimse bilmiyor. Herkes sanıyor ki heykelin içinden çiçekler filizlenecek. Oysa heykelin içi taştan bile sert.

K, ben artık kırılamıyorum bile. Eski kırıkları toplayamadım. K, her şey üzerime devrildi. K, ben yıkıldım. Sanıyordum ya hiç yıkılmayacağımı. K ben öyle böyle değil, çok pis yıkıldım. Toplayabilir miyim bir daha? K yardım eder misin? K sana ihtiyacım var. Yardımına ihtiyacım var.

Kendime ihtiyacım var.

Kayboldum.

Bir gece ansızın kayboldum. Yatağımın altındaki canavarla saklambaç oynadık. Geldi düşüncelerimin arasına saklandı. Onu her sobelemek istediğimde kendimle yüzleşiyorum. Canavarı sobeleyemem o zaman kendimi ebelemiş olurum.

Ben artık sonsuza kadar ebeyim. Artık oyunları sevmiyorum.

K keşke beni yalnız bırakmasaydın. Senden başka biriyle oyun oynamak zorunda kalmasaydım.

Oyun oynadıkça oyunun kendisi oldum. Artık en zor oyunum. Kendim bile oynayamıyorum. Kendimi.

K benim. K bendim.

Kendimi hep canavarla başbaşa bıraktım ve canavar bendim.

Kendimi yok ettim.

Kimseye bir şey farkettirmedim.

K...

ensonundaatabildim.

being defeated by a butterfly while playing chessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin