Kafam çok karışık. Karmakarışık hemde. Öyle böyle değil. Her şeyi kökünden söküp atsam yerleri ezberimde yenilerini dikerim. Öyle bir acımasızlık bu kendime işlediğim.291 gün. Beni hangi gün öldürdün? Tüm bu sen oluşum kendimden nefret etmemi sağlıyor. Üzgünüm ama kalp her zaman affedemiyor.
Canımı yaktın. Cidden canımı yaktın. Bak hatırladıkça hala acıyor. Kırık kalpler hala nasıl atıyor? Düşlediğin tüm gemiler batsın istedim. İnan ben sen olmasan kötü biri değildim.
Kimseye inanamıyorum. Sanki herkes yalan ve sen yalancısın. Yaban kalbime yabancısın. Sen benim için kayan hiçbir yıldızı tutmazsın.
Yazdığın bir şeyi geri silemezsin, ağzından çıkan bir cümleyi geri alamazsın ve sen bu yaraların sahibi, bana izsiz bir vücudu bir daha asla kazandıramazsın.
Dedi ki kuzgun, bir daha asla.*
Artık lütfen biraz olsun anla.
Ben istemiyorum yaşamak kırık bir aynayla.
Altı şubat saat yirmi sıfır beş. Bir daha inanmam sana artık çok geç. Bu kaybettiğim tek lades. Nesine diye sorarken anlamıştım bu bir cinayet. Aslında felaket
Ölüm bir kurtuluş beni senden kurtardığı için.
Tamam. Dur artık. Bilirim en güzel sen gidersin. Çünkü hiç geri dönmezsin.
Senden nefret etmiyorum ama umarım mezarında hiç çiçek açmaz. Çünkü seni öldürdüğüm her yer karanlık, benden geriye bir şey kalmaz.
24112022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
being defeated by a butterfly while playing chess
Poetryeğer bir kelebeğe yenildiyseniz ve o kelebek sizseniz.