Jisung hyung bugün ev alışverişine gitmek için erkenden hepimizi uyandırmıştı ama yorgun olduğumu gitmek istemediğimi söylediğim için üçü birlikte çıkmıştı evden.
Aklım hala Minho hyungun söylediklerinde, Chan hyungun söyleyemediklerindeydi.
Minho hyung...
Canımı acıtmak için bilerek seçiyordu sözlerini... hem de hiçbir suçum olmamasına rağmen.
Onun iyi olduğunu, beni çoktan unuttuğunu söylemişti.
Bensiz daha iyi ve mutlu olduğunu söylediğinde canım cok acımıştı.
Neden Hyunjin? Ben sana ne yaptım benden bu kadar uzak durmak istiyorsun...
Kötü hissediyordum. Hyunjin'i özlediğim için zaten kötüydüm, dışarıda yağan yağmur içimde oluşan bu köyü hisleri daha da arttırıyordu.
Felix hyung arayıp biraz daha geç geleceklerini söylediğinde mutlu olmuştum. Şu an yalnız kalmak benim için daha iyiydi.
Hyunjin...
Seni gerçekten unutmam mı gerekiyor?
Neden seni unutmam gerekiyor ki? Ben seni unutmak istemiyorum.
İstemek şöyle dursun seni unutma düşüncesi bile beni boğuyor.
"Yine ayni şarkı ve yine biz sevgilim."
So of she's some where near me
I hope to god she hears me
There's no one else
Could ever make me feel
I'm so alive
I hoped she's never leave me
Please God you must believe me
I've searched the universe
And found myself
Within her eyesEğer o buralarda bir yerlerde ise
Tanrıdan tek dileğim beni duyuyor olması
Ondan başka beni bu denli hayatta hissettirecek kimse yok
Beni asla terk etmemesini dilemiştim
Lütfen Tanrım bana inanmalısın
Evrenin her yerini aradım
Ve kendimi onun gözlerinde buldumŞarkılar bizim söyleyemediğimiz, söylemeye cesaret edemediğimiz şeyleri bizim yerimize söyler genelde.
Bu şarkıda öyleydi işte.
Hyunjin'e içimden geçenleri söyleyemiyordum ama bu şarkı resmen haykırıyordu içimdekileri...
"Tanrım senden tek dileğim bu şarkıuı dinliyor olması..."
_____
Neden her şarkı seni hatırlatıyor bana?
Şarkının sözleri neden bu kadar canımı acıtıyor?
Şarkılar bizim söyleyemediğimiz şeyleri barındırır içinde bunu bana sen öğrettin.
Bilmesen bile sen öğrettin Jeongin...
"Ondan başka beni bu denli hayatta hissettirecek kimse yok..."
Evet yoktu. Lütfen Jeongin...
Umarım duyarsın bu sözleri ama bu sözler ve diğer şarkı sözleri hepsi beni hatırlatsın sana.
Seni hala seviyorum Yang Jeongin...
Geri dönecektim. Ona değil belki ama dönecektim oraya.
Uzak dursak bile birlikte olacaktık. Onu görmek bile yeterliydi. Mutlu olduğunu ve hayata devam ettiğini görmek bile benim için yeterli olacaktı.
Eğer o beni unutup hayatına devam ediyorsa bende deneyecektim.
Ama eğer unutmadıysa... o zaman birlikte acı çekmekten başka şansımız yoktu.