Chapter Twentt two

478 60 7
                                    


"Biletleri aldım güzelim içeri girebiliriz."

Chan, Seungmin'in elini tutarak sinema salonuna doğru ilerlemeye başladı. Seungmin'in elinden kolaları alarak daha hızlı ilerlemelerini sağladı.

Karanlık salona girdikten sonra koltuklarını bularak yerlerine geçtiler.

Seungmin yanındaki adama bakarak gülümsedi. Daha sonra utanarak önüne döndü. Chan elbette anlıyordu ancak onun daha rahat olması için anlamıyor gibi davranıyordu.

Film başlarken Chan başını sağa çevirerek Seungmine bakmaya başladı. Dudaklarına yerleşen tebessümün farkında dahi değildi.

Dayanamayarak yüzüne yaklaşıp yanağını öptü. Seungmin yanağında hissettiği sıcak baskı ile nefesini tuttu. Chan geri çekilince derin bir nefes alarak ona döndü. Kendisine gülümseyerek baktığını görünce o da gülümsedi. Başını Chan'ın omzuna yaslayarak filmi izlemeye başladı.

Chan omzuna yaslanan Seungmine bakarak dahaoo gülümsedi. Bir kolunu Seungmin'in arkasından geçirerek onun bedenini sardı ve saçlarına bir öpücük bıraktı.

"Seni seviyorum Seungmin..."

"Bende... bende seni seviyorum."

______

Changbin sırıtarak mutfakta kendisine brownie yapan sevgilisini izliyordu. Felix onu eve çağırarak brownie yapmaya başlamıştı. Herkese yaptığı ve o çok sevilen browniesini sevgilisine de yapmalıydı.

Felix bütün odağını vererek önündeki hamurla ilgileyordu. Changbin ise sırıtarak onu izlemesi yetmiyormuş gib onun bu tatlı halini çekiyordu.

Bir anda patlayan flaş ile Felix korkarak başını kaldırdı. Yüzünün dibinde duran telefona bakarak kıkırdadı. Dudaklarını büzerek sevgilisinden bir öpücük istedi.

Changbin elbette bu fırsatı kaçırmayarak çok sevdiği dudakları öptü. Felix aldığı öpücükten sonra daha fazla ileri gitmemek için geri çekilerek tekrar önündeki brownieyi karıştırmaya başladı.

En sonunda hazırladığı tepsiye brownie hamurundan koyarak tepsiyi fırına sürdü.

"Sevgilim sen ne kadar yeteneklisin böyle, evlenmek için mezun olmayı beklemesek mi?"

"Hayırdır ne evlenmesi?"

"Ne demek ne evlenmesi? Elbette evleniriz benim gibi kaslı, güçlü, yakışıklı bir adamla evlenmez misin?"

"Hayır evlenmem."

"Ne?"

"Şaka şaka elbette evlenirim. Bu adama çok aşığım ben."

"Hmm öyle mi? Me tesadüf bu adam da sana çok aşıkmış."

Changbin gülümseyerek kollarını Felix'in beline doladı. Felix anında onu iterek geri çekildi.

"Brownielerim yanar Changbin kafamı karıştırma."

"Of ya! Brownielerin benden önemli mi?"

"Aptal sana yapıyorum onları!"

____________________________________

Chanmin ve Changlix ikilisini de biraz görelim dedim. Bir dahaki bölümde Minsung ve Hyunin olacak.

Daha sonra Hyunin ağırlıklı ilerleyeceğiz zaten az kaldı....

Siz bu bölümü okurken fic bitmiş olacak 🤡

This i love- HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin