Butun aksam terasta oturup eglendi sekiz genc. Hepsinin yuzunde solmayan gulucukler vardi. Butun gece teras onlarin kahkalariyla doldu. Her guzel seyin bir sonu oldugu gibi bu gecenin de sonu geldi ve hepsi evlere dagildi.
Hyunjin tekrardan mutluydu, Jeongin eskisi gibi olacagini soylese bile... icinde bir umut vardi ve o umuda sarilmaktan baska caresi yoktu. Ne kadar istemese bile seviyordu kendisini bunu kendisi soylemisti. Hala kiyamiyor ve uzulmesine dayanamiyordu.
Butun gece Jeongini izleyip gulumsemeye devam etmisti. Jeongin bu gece ona bir kere bile kizmamis, aralarinda hocbir sey yasanmamis gibi davranmisti.
Hyunjin bir ara gizlice kamerasiyla Jeongini cekmisti, bunu sadece Minho gormustu tabii... (neyden bahsettigimi anladiniz ins)
Hyunjin sabaha kadar cektigi fotografa bakip gulumsedi. Jeongin ise mutluydu, gercekten mutluydu. Evet icinde hala kirginlik ve aci vardi ama bir geceligine onalri yok sayip, gormezden gelerek gulumsemek iyi gelmisti.
Hep yapmak istedi bunu. Hep mutlu olmak ve gulumsemek istedi ama bunu yapamayacagini biliyordu.
Evlere dagildiklarinda tekrar kendisini bogan dusunceler gelmisti. Ici icine sigmiyordu, duvarlar ustune geliyordu.
Balkona cikip rahatlamaya karar verdi. Bir kahve alarak balkona cikri ve gokyuzunu izlemeye basladi.
Gokyuzu o gece ayri guzeldi, yildizlara bakip gulumsedi. Yildizlar arkadaslari, ay ise kendisiydi. Hyunjin ise onun icin gunesti.
Gunes ve ay birlikte bulunamazlardi ama tutulma gerceklestiginde dunyanin en guzel manzarasi ortaya cikardi.
Hyunjin ve Jeongin de oyleydi... birlikte olmalari zordu ama birlikte olunca da her seyden guzel oluyorlardi.
Jeongin kahvesini icip gokyuzunu izlerken yan balkondan Hyunjin cikti.
Jeongin onun geldigini duymamisti bile, o kadar dalgindi.
Hyunjin balkondaki sandalyelerden birine oturup Jeongini izleyerek papatya cayi icmeye basladi.
Papatya cayi... ona bunu Jeongin ogretmisti. Ne zaman uykusuz kalsa bir kupa papatya cayi icirirdi.
Hyunjin onun yoklugunda diger bitki caylarini denemisti ama ise yaramamisti. Jeongin'in ogrettigi, yaptigi her sey ona iyi geliyordu.
Papatya cayini masaya birakip Jeongini izlemeye devam etti. Bu gece icmeyecekti eger icerse uyurdu ve Jeongini izleyemezdi.
Saatlerce orada Jeongini izledi, Jeongin kendisini izleyen gencten habersiz bir sekilde saatlerce balkonda kahve icip gokyuzunu izledi.
______
"Jeongin uyan hadi okula gec kalacaksin."
"Uyandim Lixie~"
Felix gulumseyip Jeongin'in saclarini karistirdi, cantasini alip kapiya ilerledi.
"Ben cikiyorum!"
"Dersine daha iki saat var nereye?"
"Sey Changbinle kahvalti yapacagiz."
"Ne?!"x3
"Oyle iste..."
"Ne zaman karar verdiniz buna? Neden anlatmadin?"
"Jisung dur! Sorularini cevaplamak isterdim ama gec kalacagim o yuzden gelince sorgularsin opuyorum sizi!"
"Buraya gel!"
Felix hizlica evden cikip kendisini bekleyen Changbin'in yanina kostu.
Jisung ise onun arkasindan kosup gelmisti. Kapida Changbinle bakisip gulusen Felixi gorunce gulmemek icin kendisini zor tutup tekrar iceri girdi.