1.1

58.6K 1.7K 308
                                    

Siz hiç aşık olduğunuz kişiyi gözlerinizin önünde başkasıyla mutlu gördünüz mü?

Yarım saattir oturduğum yerde onları izliyordum Ege'yi ve yeni sevgilisini.. İsminin Irmak olduğunu öğrenmiştim onları her birlikte gördüğümde sanki denizde boğuluyor nefes alamıyormuşum gibi hissediyordum. Neyse ki benim onları izlediğimi göremiyorlardı çünkü onların arkasında kalıyordum.

"Ada sen ne diyorsun?"

Rüya'nın sorusuyla ona döndüm ve ne söylediğini duymadığım için kaşlarımı çattım. "Hafta sonu diyorum Demir'in evinde parti varya ne giysem?"

Şuan ki ruh halim o kadar kötüydü ki en son düşüneceğim şey Rüya'nın partide ne giyeceğiydi. "Bilmem, bulursun bir şeyler."

"Sen bu aralar iyi misin? Kafan yerinde değil gibi.." diye söze atladı Berke.

Başımı sallayıp kendimi gülmeye zorladım. "Çok iyiyim." dedim tekrar Ege ile sevgilisine bakarak. "Hemde çok."

Bedenim buradaydı ama ruhum burada değildi can çekişiyordu ve ben buna rağmen burada oturup iyiymiş gibi görünmeye çalışıyordum gerçi başaramıyordum ama en azından bir enkaz olduğum fark edilmiyordu.

Sabahtan beri başımın ağrımasıyla elimi alnıma götürdüm hep böyle olurdu uyuşturucu aldıktan sonra vücudum tekrar istediği için böyle sorunlar yaşıyordum. Berke gülerek komik bir şeyler anlatırken ayağa kalktım ama kalkmamla birlikte tökezleyip masanın ucundan tutundum.

Başım aniden kalktığım için dönüyordu terlemeye başlamıştım bir adım daha attığımda kendimi yerde bulmam bir olmuştu. "Ada!" son duyduğum şey arkadaşlarımın endişeli sesleriydi. Bir de burnuma gelen tanıdık koku Ege'nin kokusu. Gözlerimi yavaşça aralayıp bana bakan endişeli gözleriyle karşılaştım. "Ada iyi misin?!"

Senden sonra ben hiç iyi olamadım ki Ege..





_______

Herkes öldürür sevdiğini geldi aklıma dxsj

Sizce yeni bölüm nasıldı?

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!




Son Bir Defa | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin